Ibrahim

Members
  • Ilość treści

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

1 obserwujący

O Ibrahim

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

813 wyświetleń profilu
  1. W najbliższym czasie postaram się zdobyć manometr i sprawdzić. Czuję, że masz teorię co się dzieje Co to może być według Ciebie?
  2. 20190704_190930.mp4.mp4 20190704_190930.mp4.mp4 20190704_190930.mp4.mp4 Niepotrzebnie pisałem o tym turze. W filmiku wszystko wyjaśniłem 20190704_190930.mp4.mp4
  3. W Zetorze 10540 mam tura, który jest podłączony do wejść hydraulicznych z przodu ciągnika. Tak by można było pracować ładowaczem dźwignia obwodu hydraulicznego jest zaciągnięta do końca do przodu. Traktor wtedy pracuje normalnie. Wtedy gdy mam maszynę z tyłu np. prasę belującą, to aby podnieść w niej klapę, podnośnik muszę przełożyć dźwignię do tyłu - na przedostatnią pozycję (w instrukcji b). Wtedy mogę wykonywać te czynności, tur nie działa, ale jest problem... Na wolnych obrotach słychać obciążenie ciągnika, pracuje nierówno, można powiedzieć dławi się. Czy robię coś nie tak z tą dźwignią? Czy można zwalczyć tą nierówną pracę traktora?
  4. Nie zgadzam się. Instrukcja mówi wyraźnie o oleju 80W. Mojego 10540-ści mam zalanego orlenowskim Hipolem 6 80W i jest tak jak trzeba.
  5. Stąd ucieka olej... Dodam, że raz na jakiś czas muszę dokręcać cztery śruby które są w zaznaczonym obszarze (te dolne).
  6. Olej ucieka w miejscu gdzie są cztery śruby, te od dołu.
  7. Proponuję na transport przestawiać ją na pozycję pozycyjną lub mieszaną i po sprawie (przynajmniej jest tak u mnie).
  8. Mam problem z ubywającym olejem z przedniego napędu (stary typ, zetorowski). Co nie doleje nowego, to zaraz ucieka. Wiecie czym może być to spowodowane? Przez pewien czas nie zauważyłem tego problemu i pracowałem masę czasu bez oleju. Jak sądzici co będzie do naprawy? Jaka część przeważnie się w takich wypadkach niszczy?
  9. Ibrahim

    Ursus C-330

    Co to się porobiło?
  10. Też tak miałem i jak dobrze pamiętam działo się tak przy dalszych jazdach z podniesioną maszyną na pozycji siłowej (wajcha mniejsza w stronę przodu ciągnika). Przy pozycji mieszanej czy pozycyjnej zawsze było i jest w porządku.
  11. Co ciekawe regulator nie do remontu. Po wyczyszczeniu pompki paliwa i filtra powietrza wszystko wróciło do normy. Przepraszam, że trzeba było czekać tyle dni na moją relację, ale zapomniałem pochwalić się pozbyciem problemu
  12. Super, dzięki za odpowiedzi! Postaram się wdrożyć radę w życie, potem dam znać co i jak. Zetor 10540 ma dwa zbiorniki paliwa.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj