rekja

Members
  • Ilość treści

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O rekja

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

723 wyświetleń profilu
  1. Witam. Szukam kontaktu do Kolegi Kosti68. Jak ktoś ma e-mail, nr tel. itp. to proszę o informację na priv. Pozdrawiam Jarek
  2. Witam. Dzisiaj podczas orki Fendt 308 turbomatic usłyszałem/poczułem na początku tak jak by coś przeskoczyło. Na początku pomyślałem, że może coś z załączeniem przedniego napędu. Przy kolejnym uwrociu to samo. Po opuszczeniu pługa i ruszeniu efekt się nasilił i ciągnik prawie stanął. Z okolić sprzęgła dochodzą pod obciążeniem odgłosy tak jak by wyrobiło się połączenie wielowypustowe i nie przenosił się przez nie moment. Na biegał "polowych" dało się jakoś wrócić na podwórze. Mam pytanie, czy ktoś spotkał się z takim uszkodzeniem. W którym miejscu mogło "puścić" połączeni wielowypustowe? Wnioskuję ze bez rozpołowienie nic się nie uda zrobić. Wszelkie sugestie i uwagi ww. temacie mile widziane. Pozdrawiam Jarek Rozpołowiłem ciągnik i okazało się, że sprzęgła ok. Po włączeniu 5 biegu i próbie obrócenia wałkiem sprzęgłowym słychać i czuć jak przeskakuje (najprawdopodobniej łożysko się rozsypało albo koło zębate na wałku sprzęgłowym). Mam prośbę do Koleżanek i Kolegów, ma może ktoś katalog części chodzi konkretnie o skrzynię biegów (5 biegów przód + 3 polowe + 2 wsteczne) ciągnik to fendt 308 turbomatic 1995 rok produkcji i może przesłać skan lub zdjęcie? Będę bardzo wdzięczny. Ułatwi mi to ocenić w jaki sposób najłatwiej zdemontować wałek sprzęgłowy. Również mile widziane wszelkie uwagi i sugestie na temat demontażu i naprawy skrzyni biegów w ww. modelu ciągnika. Sprawa się wyjaśniła, padły półbiegi a raczej pełne biegi. Czeka mnie dalsze rozbieranie skrzyni biegów.
  3. Witam, przepraszam jeżeli już było i proszę o przekierowanie do tematu. Ile jest punktów smarowniczych w mercatorze 70: - napęd młocarni, - - na pierwszym zestawie kół napędzanych od silnika udało mi się zlokalizować trzy sztuki od samego brzegu za tym kołem lekko stożkowym plus smarownik na wale którym przechodzi napęd na prawą stronę, czy jeszcze jest jakiś smarownik? - - na drugom zestawie kół (na wale od młocarni) udało mi się znaleźć tylko jeden smarownik od czoła przy napędzie obrotomierza;( szukałem między sprężynami i nic) no i oczywiści na wale czy powinny być tam jeszcze jakieś inne? - jeżeli chodzi o wariator napędu po prawej stronie kombajnu - - to udało mi się znaleźć tylko jeden smarownik na kole umieszczonym na wału sprzęgłowym od czoła na krawędzi ;( czy jeszcze jakiś powinien być?) - - na wałku przekazującym napęd na prawą stronę po prawej stronie łożysko to jeden smarownik i dwa na wariatorze, czy jeszcze coś mi umknęło? Z pozostałymi zespołami i napędami sobie poradziłem z lokalizacją punktów smarowniczych. Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i sugestie w ww. problematyce. Pozdrawiam serdecznie, Jarek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj