Skocz do zawartości

zzamorza

Members
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

925 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zzamorza

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Co do zadzioru to u nas nie było takiego problemu. Wymiana pompek i pod pompki od nowa dobór wysokości podkładek. Co do zacinania / blokowania i podkładek. Każda pompa ma inną wysokość i do tej wysokości fabryka dobiera podkładki. To regulacja kąta wyprzedzenia. Dawka poprzez obrót pompką i ustawianie temperaturą. Czy oby na pewno pompy trafiły w swoje pierwotne gniazda? Do tego pisałeś, że remont silnika. Jak zbierana głowica i wymiana uszczelek o innej wysokości, to masz wszytko od nowa z tymi pompami. Mam instrukcję obsługi / remontu do tego silnika w wersji papier i niestety po angielsku. Tam napisane i pokazane jak to się robi. Nie mniej człowiek, którego mam w telefonie, wie wszystko lepiej i on pomógł pozbierać mi ten temat do kupy. Wiedza kosztowa ale efekt wspaniały. Cudownie pracuje i ze 103 kM mam teraz 115 :-) Jak potrzeba dam namiary, ale czuję, że ktoś już pisał, że musisz od nowa po tym remoncie.
  2. jak silnik 1000.4 to mam instrukcje napraw
  3. Dokładnie tak, i do tego stopnia, że cięgnik gasł. Zdechł mechaniczny rozdzielacz - zerwało w środku nit. Na szczęście był miejscowy fachowiec, który podjął się naprawy i działa. Niepotrzebnie poszły te pomki i wtryski. Nie mniej jest człowiek w Polsce, który zna te silniki samowskie na pamięć i za odpłatnością udziela porad - jak zrobić i usunąć problem Na olx-ie ma wystawiony rozdzielacz do tego silnika a tam jest jego nr telefonu. Jakby ktoś potrzebował
  4. Przyczyna była inna, ale jak się ma takich fachowców to efekt jest jaki jest. Pompki i wtryski poszły do sprawdzenia, a jak to w takich zakładach, zawsze coś znajdą i chcieli regenerować bo kasa. Co prawda za tą kasę co chcieli znalazłem nowe, a przyczyna była w regulatorze obrotów :-). Jakby co, są zbycia używki po 3,5 tyś mtg. Ciągnik jest u mnie od nowości, czyli 2006 roku. A pompki są do silnika z EURO 1
  5. Dziękuję. Postaram się znaleźć cześć dot. ustawienia wtrysków, kąta. Mama nadzieję, że będzie
  6. Witam Koledzy potrzebuję Procedurę jak ustawić pompki wtryskowe w silniku 1000.4WT 105 kM, który chodzi w Premiumce 1050 (silnik deutz fahr) Pompki są po wymianie na nowe. Zostały zamocowane w taki sam sposób jak były poprzednie. Mechanik odrysował na korpusie markerem ich poprzednie mocowanie i nowe zamontował tak samo. Niepokoi mnie jednak to, że w Katalogu zauważyłem, że przychodzą pod nie równej grubości podkładki regulacyjne. Dodatkowo, ktoś mi powiedział, że jeszcze ustawia się je na temperaturę spalin i po to w kolektorze wydechowych są pod spodem każdego cylindra śrubki pomiarowe. Czy ktoś z Was przerabiał już ten temat? Proszę o pomoc. Jestem z pomorskiego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v