Co do zadzioru to u nas nie było takiego problemu. Wymiana pompek i pod pompki od nowa dobór wysokości podkładek. Co do zacinania / blokowania i podkładek. Każda pompa ma inną wysokość i do tej wysokości fabryka dobiera podkładki. To regulacja kąta wyprzedzenia. Dawka poprzez obrót pompką i ustawianie temperaturą. Czy oby na pewno pompy trafiły w swoje pierwotne gniazda? Do tego pisałeś, że remont silnika. Jak zbierana głowica i wymiana uszczelek o innej wysokości, to masz wszytko od nowa z tymi pompami. Mam instrukcję obsługi / remontu do tego silnika w wersji papier i niestety po angielsku. Tam napisane i pokazane jak to się robi. Nie mniej człowiek, którego mam w telefonie, wie wszystko lepiej i on pomógł pozbierać mi ten temat do kupy. Wiedza kosztowa ale efekt wspaniały. Cudownie pracuje i ze 103 kM mam teraz 115 :-) Jak potrzeba dam namiary, ale czuję, że ktoś już pisał, że musisz od nowa po tym remoncie.