stanrol
Members-
Postów
124 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia stanrol
Nowicjusz (1/14)
1
Reputacja
-
Tu bez komputera nic nie zrobisz to jest pojebany ciągnik w naprawie. Ile wyniosła cię naprawa skrzyni?
-
Witam. Problem jest z napędem przystawki geringhoff rota disc 6 rzędowa po w wjechaniu w kukurydzę przystawka się zatrzymuje i ślizga się pas od napędu. Wymieniony czujnik ciśnienia od włączania hedera nie pomogło.
-
Wymiana płyty w podłokietniku i kabla CAN
-
A dla mnie z serwisu John Deere mówią zakładać i bedzię ok, że niby oni we wszystkich 1450 i 1550 pozmieniali klientom klepiska na te z grubszym drutem. I teraz mam dylemat.
-
Witam. Potrzebuje informacji na temat czy można używać klepiska kukurydzianego jako uniwersalnego i kosić na nim inne zboża: pszenica,rzepak,owies itp. Czy kombajn będzie wymłacał? Klepisko kukurydziane jest z drutu 6mm, posiada odstęp miedzy drutami 16mm. Pytam ponieważ nie chcę zmieniać klepiska w sezonie miedzy zbożowym a kukurydzianym ponieważ jest to pracochłonne.
-
Najczestszy wyswietlany blad dla kazdego z ukladow czyli PTI, ICU SCU itd. to blad o numerze 2005.09. Inne bledy: CCU 524224.14 CCU 237.31 HCU 2005.09 HCU 521001.11 ACU 2000.09 ACU 2003.09 ACU 2049.09 ACU 523664.02 ACU 237.31 CAB 1504.30 CAB 237.31 W ktorym miejscu jest szyna Can? CAN Low: 2.3 V CAN High: : 2.7 v
-
Panowie ile w tym modelu jest terminatorów? Po przekreceniu kluczyka komputer pokazuje bledy z problemem lacznosci ukladow PTI, ICU, CAB, SCU,SFA, CCU, HCU, ECU. Dwa terminatory znalazlem, jeden pod deska z prawej strony w kabinie, drugi z tylu przy lewym kole.
-
Przyjacielu dzięki za rade problem rozwiązany. Po odkręceniu prawego tylnego koła i osłony skrzyni miałem swobodny dostęp do tych dwóch czujników. Sprawdziłem na górnym czujniku zasilanie i było coś koło 8,5 V. Na dolnym 5,5V. Zacząłem iść po kablach od tego czujnika i doszedłem do newralgicznego punktu. Z prawej strony jest taka poprzeczka, do niej przykręcona jest ta osłona od skrzyni, i tej poprzeczki trzyma się cała wiązka w peszli, poprzeczka pękła, była luźna i w peszli przetarły się dwa kable (żółty i żółto-brązowy) jak raz od tego czujnika. Kable zlutowane problem znikł. Jeszcze raz podziękowanie dla kolegi agromichal.
-
Wtyczka do czujnika ma 4 piny. Na trzech z nich jest następujące napięcie 8,13 v, 3,40v, 7,50v. Mierzylem zaczynajac od prawej strony na zdjeciu
-
Jutro sprawdzę napięcie jakie dochodzi do czujnika, miałem dziś to zrobić ale mam uszkodzony miernik i tak wyszło. Ale sprawdzałem też instalacje, rozebrałem wtyczkę i ile dałem rade wejść do wiązki to sprawdziłem i wszystko ok.
-
Ja wiem, który to bezpiecznik, sprawdzałem go, bodajże 7 w słupku środkowym. Jes OK. Tak jak mówisz kolego z tym prędkościomierzem, przekręcam zapłon i na wyświetlaczy 99,5 km/h. Ale wczoraj wymontowałem ten dolny czujnik tego zębnika stożkowego i rozlutowałem tą płytkę aby sprawdzić jej stan (ścieżki, oporniki itp) wszystko grało to zlutowałem z powrotem. Założyłem z powrotem ten czujnik i było ok. Ciągnik uruchomiłem jeździłem i wszystko było w porządku. Dziś rano wszystko wróciło po staremu.
