Skocz do zawartości

Jacooo

Members
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Jacooo

  • Urodziny 05/25/1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

2351 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jacooo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Dedicated Unikat
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, jestem posiadaczem opryskiwacza RAU rok. prod. 1995 typ 14GV 3500litrów z rękawem ale nie wiem jak go ustawić proszę o instrukcje obsługi na maila jacekwisniewski33@wp.pl
  2. Krok po kroku jak ustawić luzy zaworowe: Przed przystąpieniem do regulacji zaworów należy zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić dokręcenie nakrętek wsporników osi obrotu dźwigienek zaworowych. Powinny być zakręcone momentem 60 ÷ 90 Nm (6.0 ÷ 9.0 kGm). Przeprowadzenie regulacji zaworów wymaga wykonania następujących czynności: • obrócić, używając klucza nasadowego, wałem korbowym, do momentu przekrycia się zaworów na pierwszym cylindrze [zawór dolotowy (ssący) otwiera się, zawór wylotowy (wydechowy) zamyka się], a następnie wyregulować luzy 4-go, 6-go, 7- go i 8-go zaworu licząc od wentylatora; • luz zaworowy mierzy się przy pomocy szczelinomierza 5 między trzonkiem zaworu 3, a dźwigienką zaworową 4. Dla ustawienia luzu zaworowego należy poluzować nakrętkę zabezpieczajcą 1 śruby regulacyjnej 2 w dźwigience zaworowej. Wkręcając lub wykręcając śrubę regulacyjną 2 ustawić wymagany luz zaworowy, dokonując jego pomiaru przy pomocy szczelinomierza 5. Po wyregulowaniu luzu i zakręceniu nakrętki zabezpieczającej 1 należy ponownie skontrolować luz obracając drążkiem popychacza; • obrócić wałem korbowym o 1 obrót (360°), tak by zawory 4-go cylindra były przekryte i wyregulować luz na 1-wszym, 2-gim, 3-cim i 5-tym zaworze. Luzy zaworowe mierzone na zimnym silniku, powinny wynosić: BELARUS 820 / 920 / 920.2: - dla zaworu dolotowego (ssącego) 0.20 ÷ 0.35 mm; - dla zaworu wylotowego (wydechowego) 0.20 ÷ 0.35 mm. BELARUS 920.3 / 920.4 / 952 / 952.2 / 952.3 / 952.4 / 1025 / 1025.2 / 1025.3 / 1025.4: - dla zaworu dolotowego (ssącego) 0.20 ÷ 0.35 mm; - dla zaworu wylotowego (wydechowego) 0.35 ÷ 0.50 mm. Po dokonaniu regulacji zaworów, należy zamontować pokrywę zaworów zakładając (w razie potrzeby) nową uszczelkę. Zródło: http://www.pronar.pl/pdf/instrukcje/BELARUS%20820_920_952_1025_PL.pdf Albo tu jest fajny filmik tyle że na ursus- c 360
  3. Luzy zaworowe mierzone na zimnym silniku, powinny wynosić: BELARUS 820 / 920 / 920.2: - dla zaworu dolotowego (ssącego) 0.20 ÷ 0.35 mm; - dla zaworu wylotowego (wydechowego) 0.20 ÷ 0.35 mm. BELARUS 920.3 / 920.4 / 952 / 952.2 / 952.3 / 952.4 / 1025 / 1025.2 / 1025.3 / 1025.4: - dla zaworu dolotowego (ssącego) 0.20 ÷ 0.35 mm; - dla zaworu wylotowego (wydechowego) 0.35 ÷ 0.50 mm. Źródło: http://www.pronar.pl/pdf/instrukcje/BELARUS%20820_920_952_1025_PL.pdf str 114 Chyba lepiej jak instrukcja to nic nie wytłumaczy
  4. Jak już szukasz ciągnika NIE ZACHODNIEGO w miarę topornego i stosunkowo nie zawodnego( tanie części wszystko zrobisz sam), to może zastanów się nad Pronarem/belerusem 1221 lub 1523 https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-pronar-1221a-CID757-IDj1L9T.html#422b3723ce coś może się by znalazło ze spalaniem nie jest aż tak źle wręcz są opinie że są to silnik oszczędne Sam mam MTZ-a 82a z 2002 ,ale na 20 ha więc ma wakacje i mi na tylu to świat i ludzie tyle koni. Swoja drogą też się zastanawiałem nad Kirowcem ,ale nie miałem okazji w nim popracować, ciekaw jestem o zdanie może jakichś użytkowników tego pojazdu oraz ich opinie ,co ich skłoniło do zakupu akurat takiej maszyny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v