Skocz do zawartości

Laval

Members
  • Postów

    441
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Ostatnie wizyty

4396 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Laval

  1. Typowa tulejka to rozrusznik Boscha. Tyle że produkowanych w Hiszpanii dość marnej jakości. Więc daj do regeneracji i będzie dobrze
  2. Rozrusznik przednia tulejka wyrypana. Typowa przypadłość tego rozrusznika.
  3. Dzień dobry ty stoisz ty widzisz. Ja mam tylko fragmenty zdjęć. Górna ok widzę nad silnikiem.
  4. A w jaki niby sposób byłaby zrealizowane funkcje o których ci napisałem. No domyślałem się że ten czujnik w chłodnicy steruje elektrozaworem. Ale że przez dwa szeregowo coś mi tu nie pasuje.
  5. Tak to rozmiar wsówki. Po co mostkujesz że sobą. Do masy.
  6. Tego z boku nie znam. Trzeba by było sprawdzić. Ten od spodu to typowy. Ma dwie wsuwki. 6,3 jest na zegar, a 4,8 to przegrzanie. Na korpusie będzie wybita temperatura. Skalowana co 5°. Standartowo to 145. Chociaż w zależności od wymagań producenta tak było montowane od 135 do 155°.
  7. Więc czas zajrzeć do instrukcji. Do czet ta kontrolka. Sprawdź czy masz czujnik w oleju. Jest w podstawie filtra.
  8. Na napinaczy. I jego instalacje też.
  9. No to teraz sprawdź czujnik zerwania paska.
  10. No to teraz sprawdź czujnik zerwania paska. I czy sam pasek nie za długi.
  11. Ja za ciebie instrukcji nie będę czytał od czego jest ten wykrzyknik.
  12. Tak to jest pierwszy cylinder chociaż przy sześciu cylindrach powinien być włożony do drugiego cylindra. Tak to jest w dokumentacji. A temperatura w tym miejscu może dojść do 150 stopni, zaczyna się robić źle jak w tym miejscu masz jakieś 165. A ten wskaźnik jest mechaniczny dowody do oleju bo jak widać czerwona Skala jest przy 100. A maksymalnie to on ma 120.
  13. Pomieszanie z poplątaniem. Nawet pół metrowe luzy w tym silniku nie powodują jakiegoś nadmiernego spływania na kolektor wydechowy bo silnik to ładnie przypali. A ten pierwszy cylinder to jest dla ciebie czy pierwszy cylinder w silniku bo to dwie różne rzeczy a w sześciu cylindrowych to wskaźnik jeżeli był to był na drugim cylindrze chociaż bardziej się go umieszczała w oleju. Bo jak jest na cylindrze czy raczej w głowicę na drugim powinien być prawidłowo o 115 jest w porządku.
  14. Raczej spierdzielony remont kapitalny.
  15. Luz możesz na czujnik zegarowy ustawić ewentualnie na pręt kontrolny. A teraz policz ile obrotów na sekundę robi silnik co ile się ten zawór otwiera i czemu nie pasuje to do tych czterech pięciu sekund.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v