kender25

Members
  • Ilość treści

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O kender25

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1384 wyświetleń profilu
  1. Moim zdaniem właśnie wyróżnia się dużą wagą, co jest na plus, łatwiej wejdzie w ziemie i nie będzie skakać, a i waga 3m w porównaniu do innych firm aż o 400kg roznicy wiec metalu tam trochę jest.
  2. Bardzo możliwe, nie ukrywam ze jestem laikiem, w takim razie na jakiej pozycji powinna być dźwignia wyboru regulacji podnośnika w ciężkiej serii Ursusa ? Albo jak powinien się zachowywać pług na pozycyjnej ?
  3. Ciągnik to ursus 1014, dźwignia przy podnośniku ustawiona całkowicie na dół, to chyba pozycyjna o ile się nie mylę, ale jak nie rozkręce łącznika to przód wejdzie na ponad 30cm, to ciągnik bez ehr wiec nie ustalę sobie głębokości tak prosto
  4. Pierwsza skiba powinna brać tyle co odległość pomiędzy np czubek drugiej skiby do płozy pierwszej, to w takim razie za mało, rozmiar opon, skiby i odległość pomiędzy oponami mogę podesłać, może i masz racje Zmienię chyba rozstaw kół bo nic innego nie wymyślę i zobaczę jak pójdzie
  5. Luz na bocznych odciągach spory, pływające ustawienie, łącznik górny na fasolce ale rozkręcony mocno bo zbyt głęboko przód szedł
  6. Wypoziomowany do gleby jest, ramiona na tą samą długość, śrubę ograniczającą właśnie założyłem, mam wrażenie ze nie jestem w stanie ustawić pierwszej skiby żeby brała tyle co reszta, po prostu bierze mniej, a napór płozy ciężko jest mi ułożyć tak żeby płozy szły do centrum ciągnika a nie na boki, bo rozumiem se płozy w kierunku jazdy do centrum ciągnika to będzie lżej wszystko szło, dokładam profil aluminiowy do płozy żeby sprawdzić jak idzie i mino max rozkręcenia schodzi w stronę opony. 3 skiby obrotowe i 100km to powinien iść o wiele lepiej, kombinuje i zobaczę do wyjdzie, wieżyczka równo z wałkiem mam
  7. Ustawiał ktoś coś takiego ? Obie śruby poprzecznie i jedna oddziaływuje na druga i nie umiem sobie z tym poradzić, jak ustawiłem linie ciągu i niby pasowało w jedna stronę to w druga już lini ciągu nie było i w jedną stronę bierze plyciej a w druga szerzej
  8. Panowie, miał ktoś do czynienia z obrotowką breniga ? Mam problem. Ustawieniem punktu ciągu, regulacja jest inaczej niż w innych i nie wiem jak się za to zabrać
  9. Różnica średnic 485 czyli w normie, pasowałby, byłby dzik na takich oponach, kwestia czy wejdzie ze względu na kabinę, zobaczę jak będzie z finansami i będę kombinować
  10. Wyszło mi tak licząc różnice pomiędzy średnicami, czyli mając koło pośrednie od 1224 szło by założyć na przód 14.9-28 a na tył 18.4-38 ? Liczę tak samo czyli różnica średnic zewnętrzych, Ogólnie to jakie największe koła można zamontować w tych ursusach 914-1614 ? Bo zakładam ze granica w tylnich to 18.4 - 38 ze względu na błotniki
  11. Opony samochodowe rozumiem 200/60R17 czyli szerokość 200, profil 60 radialna i na obręczy ma 17 cali Porównuje właśnie w sklepie w internecie opony rolnicze 12.4-24 średnica zewnętrzna 1160 mm przekrój poprzeczny 315 mm 14.9-24 średnica zewnętrzna 1265 mm przekrój poprzeczny 378 14.9-28 średnica zewnętrzna 1365 mm przekrój poprzeczny 378 mm I tu musze przyznać że zdziwiło mnie to se 12.4 a 14.9 przy 24 calach ma różne średnice 18.4 38 średnica zewnętrzna 1750 mm 18.3 34 średnica zewnętrzna 1650 mm Przekroj poprzeczny nie będzie wpływał na zmianę przełożenia wiec musze się kierować średnica zewnętrzna, żeby dobrać maksymalnie duże opony i żeby pasowały do przełożenia i zgrywania napędów to gdybym założył na tył 18.4 38 z przodu opona musiałby mieć przekrój zewnętrzny 1260 mm a wiec 14.9 24, czyli mając koło pośrednie od kół 12.4 i 18.4 34 mogę zamontować 14.9 24 i 18.4 38 maksymalnie żeby wszystko się zgrywalo tak ?
  12. No tak, ale kwestia większej felgi rozwiązuje problem większej średnicy, 12.4 i 14.9 to szerokość opony wiec to nie robi różnicy przy zgrywaniu napędu, bo szerokość nie zmienia średnicy, gdybym porównał koła przednie z 1614 i 914 różniłyby się tylko szerokością opony ? Bo tył 18.4 r34 i 18.3 r38 to jest inna felga bo większa jest średnia opony
  13. Wiec według teori i katalogów do ursusow od 912-1614 są dwa różne przełożenia na kołach pośrednich do napędu dla opon przód r24 i tył r34 oraz przód r24 i tył r38, czyli teoretycznie mając włożone koło pośrednie dla wersji przód r24 i tył r34, mówię o ursusie 1014, dało by radę wrzucić mu felgi i opony na tył od 1614 czyli r38 ale żeby zgrywaly się napędu i zachować przełożenie na kołach i promień obrotu na przód musiały by iść koła r28, dobrze rozumiem ? I wtedy przełożenie byłoby takie samo jak dla r24 i r34 bo oba promienie zwiększyły by się o 4 cale. A i opony miałby większa powierzchnie styku, wiec lepsze rozłożenie masy, uciąg i szybkość . Przerabiał ktoś to w praktyce ? Bo chce kombinować ale jak mam wywalić kilka tysięcy w felgi i opony a coś będzie nie tak to wole na bazowac na teorii
  14. Ktoś coś więcej wie o tej firmie, opinie, cokolwiek, nie mogę znaleźć żadnych opnii a zastanawiam się nad kupnem agregatu talerzowego 3m z Wolf Metu.
  15. Mam trochę piasków, ale głównym problemem jest występowanie skupowisk gliny, większość maszyn kiedy jest sucha nie wgryza się w nią. Duża masa narzędzia byłaby na plus ponieważ sama masa pomagałaby dociskać do ziemi. Ziemia musi być dobrze uprawiona, przeciągnięcie skorupy 1-2cm i tylko podrapanie jest na nic, w tym przypadku wybrałbym kompaktowy, widziałem efekty pracy tym, ale problem polega na tym że nie widziałem efektów pracy zwyczajną ,,na żywo,, i zwyczajnie jest ciężko to ocenić. No i są różne opinie, jedna że to inna liga a druga że nie widać różnicy.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj