Skocz do zawartości

Piotr6991z

Members
  • Postów

    330
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

4794 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotr6991z

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

8

Reputacja

  1. Jeśli nie ma sterownika który zamyka ścieżkę na jedno koło, to nawigacja nic nie pomoże.
  2. Możesz zamontować takie suwaki i zamykać przy pierwszym przejeździe od granicy. Tak z ciekawości co nawigacja ma pomóc?
  3. Na tych śrubach którymi jest przykręcony siłownik właśnie regulujesz.
  4. Dobra w takim razie nie wiem. Nie mam tez już przed sobą tego rozsiewacza wiec nic nie zobaczę jak to tam wygląda.
  5. Wklejam fragment z instrukcji obsługi Kvernelanda RS-C. "KONTROLA I NASTAWA OTWORÓW DOZOWANIA - Zamknąć tarcze dozujące za pomocą hydrauliki ciągnika (cylindry muszą być całkowicie wsunięte). Otwory dozowania muszą być niemal zamknięte, co oznacza, że widoczna jest jeszcze niewielka szczelina świetlna (6). Jeżeli tak nie jest, to trzeba cylinder wyregulować przez przestawianie nakrętek (7), aż otwory dozowania będą niemal zamknięte. Przez powtarzalne otwieranie i zamykanie tarcz dozujących należy sprawdzić, czy nastawa jest prawidłowa. Dodatkowo można oprócz tego skontrolować, czy otwory dozowania otwierają się równocześnie, postępując następująco: - Regulację dozowania ustawić w pozycji 10/I i za pomocą hydrauliki ciągnika otworzyć otwory dozowania. Różnica pomiędzy lewym i prawym otworem może wynosić najwyżej 0,5 mm." Robiłeś według tego opisu? Miałem kiedyś Kvernelanda cl to było to opisane na podobnej zasadzie i wszystko się zgadzało.
  6. W instrukcji obsługi jest to opisane jak prawidłowo ustawić te szczeliny aby były równo otwarte. Rozdział konserwacja -> ustawienie płyt dozujących.
  7. przebieg nie duży ok. 1500h, ciągnik ma 7 lat. Najchętniej bym wcale tego jeszcze nie ruszał w instrukcji jest napisane, żeby go zmienić co 1000 lub 1500h. Z tego co piszesz to już to robiłeś, wymieniasz tak jak jest napisane w instrukcji czy można jeszcze to zostawić? Najlepiej to bym wyrzucił ten filtr całkiem i wężyk odmy puścił w dół silnika a dolot powietrza zaślepił i byłby spokój.
  8. Wymieniał ktoś samemu ten filtr odmy w silniku, trzeba na coś szczególnie zwrócić uwage?
  9. Tutaj jest instrukcja, nie znalazłem po polsku. Ale przez tłumacza google sobie możesz przetłumaczyć co trzeba. https://www.kvgportal.com/W_global/Media/lexcom/VN/70/70050601-1.PDF
  10. Na szybko narysowałem jak to powinno wyglądać, czerwone linie to twój zawór trójdrożny i przewody. Potrzebujesz dodatkowy zawór trójdrożny na rysunku zaznaczony na żółto. Po prostu musisz rozciąć wąż od głównego zbiornika lub od zbiornika z czystą wodą i wstawić ten zawór (gdzie wstawisz to już twój wybór)
  11. Ten trzeci zawór to zawór trójdrożny? Nim sterujesz czy ma ciągnąć oprysk z głównego zbiornika czy czysta wode ?
  12. Możesz się wpiąć pomiędzy 3 zawór. Trzeba wstawić zawór kulowy trójdrożny, do zaworu przykręcić złącze camlock i wtedy elegancko sobie podpinasz wąż.
  13. Sam składałeś? Jaka cena za płytkę lub całość? Do kuboty będziesz zakładał zamiast trimble? Kiedyś już zaczynałeś z agopengps potem sprzedałeś zestaw, co cię skłoniło do powrotu?
  14. Wuja kupił 5 elektrozaworów sekcyjnych i ten oryginalny sterownik. Podłączyłem mu to w ten sposób że po wyłączeniu (wyłącznikiem praca/przelew nie posiada tego głównego zaworu elektrycznego na rozdzielaczu) wyłączają się na raz wszystkie 5 zaworów sekcyjnych, można też wyłączać każdy zawór osobno wyłącznikiem sekcji. Zależy jakie masz sterowanie zaworu musisz zrobić pod swój typ Poniżej masz zasadę działania tych zaworów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v