Skocz do zawartości

KamilC-360

Members
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

1829 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KamilC-360

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

4

Reputacja

  1. Tak wiem musze znalezc, tylko niewiem za co sie zabrac. Chyba najpierw sprawdze panewki na wale
  2. Własnie nie sprawdzałem i niewiem czy mam sie za nie brac, w tamtym roku była głowica robiona takze tyleje tez nie za ciekawe są
  3. Witam wszystkich, mam problem z ursusikiem, a mianowicie od kilku dni słychac stuki w silniku, na początku były to ciche stuki ale z dnia na dzien się powiększaja, najbardziej je słychac pod pompa wtryskowa. Dzis sprawdziłem panewki korbowodowe i jest ok. I pytanie czy to moze byc odwrócona panewka na wale? czy coś powazniejszego?. Silnik nie miał jeszcze remontu kapitalnego. Z góry dzięki
  4. Heh nie no do tego jest juz zetor 10145 turbo
  5. Dzieki Hehe nie no 60 ledwo to podnosi, zakupiłem zetora 10145 turbo więc mysle ze da rade, minimalne zapotrzebowanie mocy to ma 85km a szerokosc 2.6m i łap ma 6. Jeszcze jest do niego wał na tył ale został zdjęty ze wzgledu na udzwig c-360.
  6. KamilC-360

    Ursus C-360

    Witam oto moja 60 z nawą zabawką . Jak sądzicie da rade? Zapraszam na Facebooka https://www.facebook...368876/?fref=ts
  7. Jest to zetor 10145
  8. Jak przyjedziesz
  9. Nowy nabytek Posiada z was ktoś tego zetora? Jakie opinie? Zapraszam na Facebooka https://www.facebook...368876/timeline
  10. "próba olejowa"? może kolega wyjasnic?
  11. Tak jest, najlepiej zawieść do fachowca i on już się nią zajmie. A co do sprawdzenia pierscieni, tuleji, tłoków to jest sposób na takie cuś. Ustawiasz tłoki w jednej pozycji i zalewasz je jakimś płynem np od chłodnicy, tylko pamiętaj jesli masz nowy olej w silniku to go najlepiej spuść, bo gdybyś miał nieszczelnośc to zmarnuje ci się także olej.
  12. A jesli kopci na czarno przy dodawaniu gazu, to może też być przyczyna zaworów, lub takze przestawionym zapłonie, a w najgorszym przypaku mogą byc pierscienie lub zuzyte tuleje cylindrowe. A co do schodzenia z obrotów to nie jestem zbytnio przekonany czy mogą to byc zawory, ale całkiem mozliwe gdzy się ssące nie domykają to już niema takiej kompresji, i także moze powolnie schodzic z obrotów
  13. Witam kolege . Według mnie mogą byc nieszczelne zawory w głowicy. Mówisz że w filtrze ssącym znajduje się ropa, całkiem możliwe że nie trzymią zawory ssące, i z tego własnie powodu może byc słabszy, także mogło się zwiększyc spalanie gdyż prawidłowo nie przebiega cykl pracy. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v