Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • wsk125ccm
  • 11 2788

Ile kosztuje ten zestaw (ciągnik + tur) ?? Jak spalanie i jakie wyposażenie??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal11071992
  • 0 202

ze spalaniem to różnie zalerzy co robi jak lekka praca to ciagnie 2 l na godzine a jak dasz mu dobrze w piz*** to zeżre 8 l a kosztował 150 kawałków , z wyposarzeniem to ma cały ful wypas w opcji oprócz elektrohudraulicznego rewersu, kabiny z szyber dachem i klimy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wsk125ccm
  • 11 2788

Coś bajki z tymi 2 litrami opowiadasz.... Tyle to tylko ciapek da radę wypić. Jaka była dopłata za rewers i kabinę z szyberbajerem?? Tyłu przy ciężkich belach nie podnosi, albo z piachem??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 63 7766

a co w tym dziwnego że 2 l/mtg w lekkim spali!!! laugh.gif

@Olik-a agrotron 3l/godz w lekkim z turem spala.

I to jest traktor - nie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wsk125ccm
  • 11 2788

Wątpię... Rozmawiałem z nim na temat spalania i MC pali mu 3,5l a DF jest sporo większy i niby miałby mniej palić?? Dziwna sprawa :huh:

 

PS. A ile twój DFik pali?? :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal11071992
  • 0 202

dojcza silnik w lekkich pracach jest zajebi*** oszczędny ale jak dasz mu obciążenie to i zajebi*** pociągnie z baka coś za coś, za rewers tzeba było dopłacić 12 tys. a za kabine z szyber dachem i klime dodatkowo po 5 tyss. i jak weżmiesz bele z kiszonki na dupe to już mu d*py za chu*** nieruszy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 63 7766
Wątpię... Rozmawiałem z nim na temat spalania i MC pali mu 3,5l a DF jest sporo większy i niby miałby mniej palić?? Dziwna sprawa :huh:

 

PS. A ile twój DFik pali?? :P

a ja uważam że pompowtryski zwłaszcza w deutz w lekkich pracach są oszczędniejsze od perkinsa B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wsk125ccm
  • 11 2788

Teraz tak mówisz... A wcześniej MFik był najoszczędniejszy :P

 

Nie chodziło mi o tą belkę z tyłu na wycinaku, tylko czy jak masz podpięty TUR + Chwytak do bel + bela w chwytaku to czy bez przeciwwagi nie podrywa tyłu do góry??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 63 7766

Wsk125 i Ty też w skrajności popadasz!!! przecież te spalanie w kwesti który oszczedniejszy to różnice max 0,5l więc tyle co i nic,a i mfoszczędny a co do mf 255 nie mam porównania w pompowtryskach ale w kalsie 80km mam porównanie to porównuje ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wsk125ccm
  • 11 2788

Nie popadam w skrajności, jestem tylko ciekawy... :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wlodiw
  • 2 1576

0.5 w te, czy w te co za różnica, ale wole mieć zwykłe zasilanie paliwa i niech spali deko więcej niż pompowtrysk

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 63 7766

a co masz do pompowtrysków? nawet nie mysl że zetor przepali bylejakie paliwo bo z podwórka wiem ze szybciej padną końcówki wtryskiwaczy w zetorze niż pompowtryski na lewym paliwie fakt że naprawa pompowtrysków będzie bardziej dotkliwa ale nie licznie na to że tradycyjny system zasilania jest odporny na kiepskie paliwa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Olejniczek
  • 3 932

ja bym chyba jednak same 100 km założył TUR-A

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wlodiw
  • 2 1576

tradycyjny system zasilania to czy możesz lać lepsze, czy gorsze,przede wszystkim zależy od pompy. A pompowtryski? Dlaczego tak dobrze się cenią stare mercedesy na zwykłych pompach np 124, a na ,pompowtrysku juz nie? Zresztą kumpel ma kilka ciężarówek i kupując nowe tez zawsze szuka modeli na zwykłych pompach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 63 7766

czy ja wiem, każdy ma inne zdanie, ja jestem za pompwtryskami bo absolutnie nigdzie nie słyszałem żeby komuś pompowtryski wysiadły w jakimś sdf o różnych awariach sdf słyszałem pompa paliwowa znajomemu w agroplusie 100 siadła ale nigdy pompowtryski, był podobno przypadek że w silniku deutz (w forterze była chyba taka seria z silnikami deutz?????) i tam była 6tka i wszystkie 6 było do wymiany bo koleś podobno ruską rope na dotarciu lał i kosztowało 6x2tyś he he he.

Znajomi w nowych zetorach zmieniali już końcówki wtryskiwaczy i teraz tylko na cpn-ie tankują tak samo znajomy posiadacz jd chwali się że pompa tłoczkowa niczego się nie boi a tylko na cpn leje także ja wybieram najoszczędniejsze rozwiązania a o to czy jest to dobre czy nie to się pomartwię za kilka -kilkanascie lat ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

  • Gość Profil usunięty
a ja uważam że pompowtryski zwłaszcza w deutz w lekkich pracach są oszczędniejsze od perkinsa B)

Ciekawe jak wygląda spalanie większych DF. Mój MF 145 km w średnich pracach(tzn orka, transport) potrafi spalić ok 7-8 litrów, w lekkich pracach zadowoli się nawet 6 litrami. Ile w takim razie spali Deutz o takiej mocy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.