AUSCHTAGEN 136 Opublikowano 17 Września 2008 Rożni sie on czyms od zwyklego BS-A? Przede wszystkim mocniejsza jednostka napędowa jaką jest silnik Valmet [240KM], stosunkowo oszczędny w eksploatacji. O jakości komponentów w Bizonach na export nie muszę wspominać Odnośnik do komentarza
DonPedro 4 Opublikowano 18 Września 2008 MOj tez jest 5110 i wcale nie jest z zagranicy. Wiec niech mi ktos wytłumaczy jak to było z tymi oznaczeiami?;> Odnośnik do komentarza
TumeK 12 Opublikowano 18 Września 2008 a z fabryki go wzioles?? nowke?? kazdy byl w polsce wyprodukowany ale nie byl przeznaczony dl polskich rolnikow ;p a moze ona jest z zagranicy a ty o tym nie wiesz. nasz tez byl poslki a z czech;p Odnośnik do komentarza
karolek321 1 Opublikowano 19 Września 2008 Czasami zdarzały sie odrzuty exportowe i były wprzedawane w polsce znajomy kiedyś kupił nowego Ursusa C-362 choć były one robione na export do szwecji a ja mam C-360 która miała iść na export do indji ale nie poszła i cała seria była sprzedana w kraju Odnośnik do komentarza
DonPedro 4 Opublikowano 19 Września 2008 hehe podobno pracował w woj.Łódzkim ale ciort go tam wie..... Odnośnik do komentarza
BaLoN 0 Opublikowano 22 Września 2008 Co do tych odrzutów to moj tata opowiadał jak poszła mała partia 4 bizonów super ( duńska wersja 5056 hydrostatic ) co sie okazało tylko jeden dotarł do szczecina, a reszte cholował serwis. Powodem była wada w skrzyni, przez co bizonki psuly sie przed dojechaniem do miejsca docelowego. Ciekawie było z Bizonem America ich eksport do USA skończyl sie tragiedią. Okazało się że farba uzyta na ostatniej partii maszyn, jest wadliwa. To znaczy nie była odporna na działanie morskiego powietrza ( nie wiem o co tu dokładnie chodzi ) tak że poczciwe bizonki dotarły na miejsce całe spęcherzone, farba z nich odłaziła. Amerykanie nie przyjeli tych maszyn, a koszt ich powrotu był taki wysoki, ze fmż postanowił je zatopić, czy zostawić tego nie wiem. Tak skończyła się kariera bizona w ameryce. Znów co do wersji rekordów które zostały wysłane do Argentyny też nie mozna usłyszeć niczego miłego. Zamiast wysłać serwis który zajoł by sie naprawą kombajnów, zarząd fmż zrobił sobie wycieczke, przez co nic nie udało im sie naprawić. Co naszym Argentyńskim kolegom raczej sie nie spodobało. Tam i też bizon nie zawital na długo. W woli wyjaśnienia, uwarzam że bizony to wspaniałe kombajny do których mam wielki sentyment uwarzam ze to maszyny proste i przy dobrej eksploatacji nie zawodne a w dodatku tanie w użytkowaniu Chciałem ukazać jednak błedy Polskiej firmy, przez ktore w jakiś sposób ona sama ucierpiała. Takie to były te czasy komuny Wszystkie eksportowe bizony, oraz prototypy były montowane na hali doświadczalnej FMŻ. Nie było tam wielkiego nawału pracy. to też jakość składanych tam maszyn była bardzo dobra, stąd bierze sie zdanie o tym że eksportowe bizony są tak dobrej jakości. Skladali oni superki, rekord na eksport, bs oraz giganty na kraj i eksport Odnośnik do komentarza
LowRider 33 Opublikowano 22 Września 2008 U mnie we wsi jest jeden Bizon America '78r To taki Z056 z większym zbiornikiem ok. 3 tony pszenicy B) Odnośnik do komentarza
krolikNH 56 Opublikowano 1 Października 2008 Czy to jest ten BS człowieka z wioski @ralfMTX140? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się