Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w John Deere 6x30

29 komentarzy



Rekomendowane komentarze

A czemu wybrałeś akuratnie 6230 a nie 5820 duża jest różnica w wyposażeni miedzy nimi no i oczywiście w kasie miedzy jednym a drugim. Pozdrawiam

no posłuchaj 5820 jest za lekki no i gorsza wersja ten od serii 5000 jest zdecydowanie lepszy a co do opon to mam z przodu 340/85 a z tyłu 420

no posłuchaj 5820 jest za lekki no i gorsza wersja ten od serii 5000 jest zdecydowanie lepszy a co do opon to mam z przodu 340/85 a z tyłu 420

oj kolego.. we wtorek przywieźli mi 5820 premium ma wszystko i taki sam silniczek jak Twój tylko ze ten więcej spali bo ma inną geometrie turba.. u mnie sa laczki z tyłu 480;p nie bawem fotki;p

pozdro

no posłuchaj 5820 jest za lekki no i gorsza wersja ten od serii 5000 jest zdecydowanie lepszy a co do opon to mam z przodu 340/85 a z tyłu 420

oj kolego.. we wtorek przywieźli mi 5820 premium ma wszystko i taki sam silniczek jak Twój tylko ze ten więcej spali bo ma inną geometrie turba.. u mnie sa laczki z tyłu 480;p nie bawem fotki;p

pozdro

 

Wcale 5020 mniej nie spali, zobacz sobie w testach DLG. Nie porównuj 88 koni w małym ciagniczku do 100 koni w wiekszym modelu :P Spróbuj do 5020 zapiąć taki pług jak ja do 6320. Sam zobaczysz różnicę. :lol:

 

Co do spalania jeśli się nie zgadzasz to możemy dyskutować dalej :)

 

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/Jo...wrQuad_2004.pdf

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/jo...owrquadplus.pdf

 

Średnie w 6 punkltach pomiarowych dla 6320 -322 g/mtg, 5820 -378 g/mtg. Seria 6030 może mieć nawet lepszy wynik od 6020 :D

Gdzie Ty widzisz że 5820 mniej pali -zreszta sam zobaczysz w pracy :o

Po pierwsze ja mam JD 5820 a ty nie wiec nie pisz mi tu o spalaniu jak nie masz na ten temat zielonego pojęcia a i nie pacz co piszą w testach DLG bo rzeczywistość jest dużo inna.

Po drugie ty spróbuj założyć do swojego JD 6320 ten swój pług Kverneland ES 95 i wpadnij do mnie do zobaczymy z jakom prędkościom będziesz robił i na jakiej głębokości tym swoim zestawem a potem będziesz się dzielił wrażeniami z orki i ze spalania.

Nie widze w twojej galerii tego ciagnika takze to czy masz czy nie nie jest 100 % pewne.

 

Wazne ze na moich glebach daje sobie rade

 

Jak zauważyłeś dobrze mój pług to wersja ES -wytłumaczę Ci- posiada bezstopniowo regulowaną szerokosc orki od 30 do 50 cm na skibę. Także na 100 % dawał by sobie rade. Minimum 120 cm i ogień ;)

 

Co do spalania wiadomo ze DLG nie oddaje calej rzeczywistosci ciagnika w praktyce ale jesli nie umiesz czytac wykresow i liczb to twoj problem bo widac dokladnie kto ma jakie pojecie o spalaniu w ciagnikach.

 

Po drugie Ty nie masz 6320 wiec rowniez sie nie wypowiadaj. :P

 

Cieyko mi ocenic Twoja wiedze bo nie masz jeszcze zadnego postu ale chetnie dalej z Toba podyskutuje tylko uzywaj bardziej fachowej wiedzy :)

Ja wiem co to znaczy wersja ES ale dobrze wiedzieć ze ty wiesz.Na pewno dał by sobie rade ale na15 cm głębokości i z prędkościom max 5 km/h a ja nie potrzebuje podorywki pod siew.

Jeśli chodzi o spalanie to nie będę się wypowiadał bo tak jak napisałeś ja nie mam 6320 a ty 5820.

Jak ty ocenisz wiedzę użytkowników AF po liczbie postów to nie mamy o czym gadać bo jeszcze długo nie zobaczysz u mnie żadnego posta a jeśli chodzi o bardziej fachowe wiedzę to nie pokazuj mi więcej testów które nie są po polsku bo nie każdy zna obce języki, a test DLG to groch z kapustom a ty widać lubisz te potrawy :lol: czyli cyferki wymieszane z w obcym języku.Więc jak chcesz dalej dyskutować to zaczyni używać takich przykładów żeby każdy miał o tym jakieś pojęcie jasne.

 

Nie cytuj poprzedniego postu!!!!

Nie oceniam po liczbie postów ale chciałem poczytać sobie, wyluzuj.

 

Jeśli dla Ciebie testy DLG są nieczytelne to czemu twierdzisz że są nieprawdziwe. No coś tu nie gra. Jeśli coś jest w obcym jezyku to już nie prawda, tak? Angielski chyba jest w szkole także nie widzę problemu, dla chcącego nic trudnego :)

Jak kupowałeś 8220 toczym się kierowałeś, nie zaglądałeś do testów, czy tylko wziąłeś JD bo to JD?

Przykłady czytelne podałem -spalanie w gramach na kWh -jaśniej się nie da, 5820 sapala maks tyle co 6320 tyle że 6020 ma więcej koni i więcej potrafi.

 

5820 kupiłbym gdybym miał mały budynek gdzie 6020 nie zmieściłby się. W przeciwnym wypadku większy zawsze bedzie lepszy.

 

Jakie prace wykonuje u Ciebie 5820 i ile spala tylko tak na serio :mellow:

Nie oceniam po liczbie postów ale chciałem poczytać sobie, wyluzuj.

 

Jeśli dla Ciebie testy DLG są nieczytelne to czemu twierdzisz że są nieprawdziwe. No coś tu nie gra. Jeśli coś jest w obcym jezyku to już nie prawda, tak? Angielski chyba jest w szkole także nie widzę problemu, dla chcącego nic trudnego :)

Jak kupowałeś 8220 toczym się kierowałeś, nie zaglądałeś do testów, czy tylko wziąłeś JD bo to JD?

Przykłady czytelne podałem -spalanie w gramach na kWh -jaśniej się nie da, 5820 sapala maks tyle co 6320 tyle że 6020 ma więcej koni i więcej potrafi.

 

5820 kupiłbym gdybym miał mały budynek gdzie 6020 nie zmieściłby się. W przeciwnym wypadku większy zawsze bedzie lepszy.

 

Jakie prace wykonuje u Ciebie 5820 i ile spala tylko tak na serio :mellow:

 

5820 przeważnie współpracuje z siewnikiem do nawozu, opryskiwacz, rozrzutnik obornika T-088 i w transporcie zboża, kiszonki i słomy. Jeśli chodzi o spalanie to pali 6-7 litra na mtg w lekkiej pracy.

Jakiś czas temu sam musiałem wybrać pomiędzy 5820 a 6130. Ciągniki te są porównywalne pod względem wyposażenia miałem takie dwie specyfikacje:

 

5820 Premium -------- 6130 Comfort(po zmianach)

 

- przekładnia PowerQuad 16/16 ------- PowerQuad Plus 16/16

- pompa wtryskowa ------- CommonRail

- hydraulika 56 l/min ------- 65 l/min

- podnośnik 42 kN ------- 51 kN

- fotel mechaniczny ------- pneumatyczny

- opony 380 przód 480 tył ------- 420 przód 520 tył Kleber

- masa 3700 kg ------ 4640 kg

 

Pozostałe parametry się pokrywały cena 6130 była o niecałe 2000 euro wyższa(wartość opon).

 

Wybrałem 6130 ze względu na CommonRail (w testach DLG deere 6230 wypadł dużo lepiej), przekładnie i większą masę a przede wszystkim dlatego że jak się już zdecydowałem to przestali produkować 5820 :)

w pługu 5*38 mój 5820 pali ok 10litrów.. to mysle ze nie jest zle. a w agreacie ścierniskowym 2,1 wyszedł 7- 7,5 literka

 

 

Na piasku się zgodzę ;)) chociaż wątpię że nie polegnie...

w pługu 5*38 mój 5820 pali ok 10litrów.. to mysle ze nie jest zle. a w agreacie ścierniskowym 2,1 wyszedł 7- 7,5 literka

Na piasku się zgodzę ;)) chociaż wątpię że nie polegnie...

no jasne nie ma to jak wiecznie cieknący belarus.. to co piszesz to nic wiecej jak żal... ten w paliwie wychodzi tak samo jak farmer 105km ale konfort ... siła uciągu.. założe sie ze ten 5820 bierze ruskiego pod karzdym względem.

moglbys sie zdziwic z tym ciaglym cieknieciem.

mialem mtzta 23 lata i wiem co ten traktor potrafi, co do komfortu to oczywiscie nie ma co startowac do JD czy czegos podobnego ale za swoja cene uwazam go za bardzo dobry ciagnik, wiele osob cwaniaczy co im sie udało gdzies z sapardem czy innym spo/prow, niektorzy przez absurdalne zapisy prawa polskiego sie po prostu nie łapali, dla takich osob dac 100 a 180tys za nowy ciagnik to uwierz mi jest cholendarna różnica, zreszta nie samym ciagnikiem człowiek zyje.

Ja już byłem o jeden dzień od MF 5445, tak sie poskładało ze ujezdzam leciwego zetora 10245, robote w polu mam zrobiona na czas, komfort jest jakis tam, a za to wsadziłem kase w co innego co ma stope zwrotu nie porownywalna wrecz z rolnictwem :)

w pługu 5*38 mój 5820 pali ok 10litrów.. to mysle ze nie jest zle. a w agreacie ścierniskowym 2,1 wyszedł 7- 7,5 literka

 

Kolega ma 5820 i narzeka na spalanie,a przeważnie ciągnik pracuje z ładowaczem, paszowozem i beczkowozem 6000l.Z sąsiedniej wioski znajomy ma 5720 i mówi że drugi raz by go nie kupił bo jest słaby i dużo pali a pług zagonowy 4x50 ustawiony na 4x35 ciąga pronarem 82A bo twierdzi że dużo lepiej z nim sobie radzi niż jd

wiecie macie racje john 5720 po pierwsze jest lzejszy duzo a to bardzo wazne seria 6030 jest juz zdecydowanie lepsza wieksza przystosowana bardziej do prac polowych natomiast seria 5020 moim zdaniem przydaje lepiej sie jako ciagnik pomocniczy

Dzięki panu "Moderator Forum" za stronkę DLG Te niektóre ludziska kłucili by się o setkę ON Wiem ze spalanie Ciągników To KOSMOS i Argumentów, Życia by zabrakło żeby postawic na Swoim. Wiec Zwalam to na Cudowne DLG !

 

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/Jo...wrQuad_2004.pdf

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/zetor-7341.pdf

 

Wniosek? Zetor nie Pali Najwięcej?! Chyba nikt w to nie wierzy na AF B)


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×