Skocz do zawartości

Autosan d47 z wojska



Przyczepa z wojska z pełnym wyposażeniem dla rolniczej. 

Prawa autorskie

© Paweł
  • Like 3



Rekomendowane komentarze

Cena 10500 złotych netto. 

Tak więc koszt wymęczonej d47 jakich pełno na olx. 

Tutaj przynajmniej jest oryginalna baza bez żadnych spawów czy przeróbek, która będzie wykorzystana do dalszych działań. 

Tylna belka z zaczepem w oryginale, wszystkie spawy jeszcze fabryczne, gdzie wszystkie d47 od rolnika miały ta belkę wyrwaną i spawaną. 

Jak widać Koła już zmienione na 295 60 R22,5, koszt praktycznie niewielki, bo sprzedaż starych kół praktycznie pokryła koszt zakupu nowych kół. 

W planach centralne ryglowanie burt (mam tak zrobione w hw6011-super wygodne) , nakładki na burty 30 cm z trójkątami. 

Wzmocnienie ramy plus wywrot na kulach. 

 

  • Like 3
34 minuty temu, Karol6130 napisał(a):

Prawie darmo 

W życiu parę widziałem dobrych d47 reszta takie o

Raz widziałem u handlarza od chłopa ze stodoły, w 2018r chciał 16 tys, rama nigdzie nie dotykana 

Znajomy kupił latem d47 w oryginale, żaden Ratek się na niej nie uczył spawać, jeszcze fabryczne napisy na burtach ma. Z papierem ponad 20 dał. Na 20 kołach z zapasem nawet.

  • Like 2
  • Haha 1
Karol6130 napisał:

Prawie darmo 

W życiu parę widziałem dobrych d47 reszta takie o

Raz widziałem u handlarza od chłopa ze stodoły, w 2018r chciał 16 tys, rama nigdzie nie dotykana 

Moja d47 to taki rarytas bo wyciągana była tylko na żniwa żeby nasypać na nią zboże i spowrotem pod wiate. Nw czy w sumie z 50 razy kiprowała 😅

ursusc914 napisał:

Cena 10500 złotych netto. 

Tak więc koszt wymęczonej d47 jakich pełno na olx. 

Tutaj przynajmniej jest oryginalna baza bez żadnych spawów czy przeróbek, która będzie wykorzystana do dalszych działań. 

Tylna belka z zaczepem w oryginale, wszystkie spawy jeszcze fabryczne, gdzie wszystkie d47 od rolnika miały ta belkę wyrwaną i spawaną. 

Jak widać Koła już zmienione na 295 60 R22,5, koszt praktycznie niewielki, bo sprzedaż starych kół praktycznie pokryła koszt zakupu nowych kół. 

W planach centralne ryglowanie burt (mam tak zrobione w hw6011-super wygodne) , nakładki na burty 30 cm z trójkątami. 

Wzmocnienie ramy plus wywrot na kulach. 

 

sam brałeś jako osoba prywatna udziała w przetargu AMW? czy kupiles od pośrednika? bo cena dość wysoka

6 lat temu za wojskową d46 dałem 7.800, tysiaka na mnie zarobił pośrednik. 

Jak nowa, tylko że drugi raz pomalowali burty i tak pomalowali że jak by ją dobrze umyć myjką to by wszystko odpadło.

IMG_20250724_153240~3.jpg

Na takich oponach kupiona 😎

IMG_20251201_130424~2.jpg

Ale przyznam że ta druga d46, którą mamy od nowości, lepiej wykonana. W wojskowej spasowanie burt pozostawia trochę do życzenia i pare spawów takich brzydkich też się znajdzie.

IMG_20240727_152655~2.jpg

  • Like 1
izydor6280 napisał:

dla mnie cena kosmos, doliczając wspomniane modernizacje i cyrki w niektórych WK przy zmianie przeznaczenia z samochodowej na rolniczą zakończy się zapewne w okolicy 30tys.

taniej i tak nie kupisz nic sesnowego,bo albo będzie wygięta we wszystkie strony,nie będzie mieć papiera,albo trafi się jakaś sztywna.Skoro nowe podrożały dwu krotnie,to i stare rupy drożeją.Pare lat ta najstanasza nowa pronarke szło kupić za około 30,dziś na taką samą pewnie 55 braknie.W okolicy gość dzwoni ponad 50 za odnowione hlki to dopiero jest kosmos,bo nowa po zwrocie mniej wyjdzie

6 minut temu, ZetorMisio napisał(a):

6 lat temu dałeś 8 za sztywną a kolega tam wyżej 13 za wywrotkę. To ja wiem czy taki powód do śmiechu? Raczej nie.

A gdzie ja się śmieję? 

Po prostu napisałem co kupiłem ja i za jakie pieniądze 

Godzinę temu, izydor6280 napisał(a):

dla mnie cena kosmos

To wyceń sobie nową Pronarke, tylko nową na grafitowym podwoziu to zobaczysz cenę kosmos 

7 godzin temu, wojtal24 napisał(a):

sam brałeś jako osoba prywatna udziała w przetargu AMW? czy kupiles od pośrednika? bo cena dość wysoka

Sam biorę udział w przetargach, kupiłem tak już kilka D46, ta wywrotka d47 jest  pierwsza jak na razie. 

Do tej pory nie miałem szczęścia do wywrotek.

 

A co pośredników to dwie wywrotki:

D47 za 27 tysięcy złotych 

D55 za 32 tysiące złotych to ceny od handlarzy, przyczepy z wojska. 

2 godziny temu, izydor6280 napisał(a):

dla mnie cena kosmos, doliczając wspomniane modernizacje i cyrki w niektórych WK przy zmianie przeznaczenia z samochodowej na rolniczą zakończy się zapewne w okolicy 30tys.

Kolego małymi krokami, własnym sprzętem i robocizną, koszta będą dużo mniejsze. 

Nie ma co dramatyzować, jedni wolą wydać kasę i kupić nową, inni naprawią straszą przyczepę i też będzie wozić zboże jak ta za 60 tysięcy złotych. Tylko w tej cenie mam dwie zrobione na tip top, a nowa była by jedna. 

 

  • Like 1
2 godziny temu, ZetorMisio napisał(a):

A jaka jest różnica na grafitowym kolorze? Pytam poważnie. 

Dzwoniłem do faceta o przeróbkę d46 na 3 strony. Prowadzisz przyczepe ,płacisz 25 i odbierasz prawo nówkę sztukę. 2 d50 burty, plandeka, balkon drabinka,nowe światła, hamulce . Koła zostają twojej. 

Skąd on ?


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v