Skocz do zawartości


Z tego silnika juz nic nie będzie . ścięło kołek na pompie oleju a że ani czujnika ani zegara to jechali dopóki silnik dęba nie stanął blok już wcześniej był pęknięty pomiędzy tulejami takze lecimy na grubo nowy blok. nowy wał słupki głowica wałek rozrządu szklanki pompy ze starego silnika zostaną tylko koła rozrzadu pokrywy i misa oleju
Co widzimy na zdjęciu Ursus c330 ?

Ursus C‑330 to lekki ciągnik rolniczy o mocy 30 KM, napędzany dwucylindrowym silnikiem wysokoprężnym S‑312C o pojemności 1960 cm³, produkowany w Zakładach Mechanicznych Ursus w latach 1967–1987. Prosta, niesynchronizowana skrzynia biegów 6/2 umożliwia dobór przełożeń do typowych prac w gospodarstwie, takich jak lekkie prace transportowe, obsługa maszyn uprawowych czy manewrowanie na placu podczas napraw i serwisu. Masa własna około 1900 kg w połączeniu z tylnym podnośnikiem o udźwigu w granicach 800–900 kg pozwala obsługiwać niewielkie agregaty, przyczepy czy maszyny zaczepiane używane w małych i średnich gospodarstwach. Dzięki nieskomplikowanej budowie, łatwemu dostępowi do podzespołów i tanim częściom zamiennym C‑330 pozostaje popularnym ciągnikiem do bieżących prac gospodarskich, a przybliżone ceny zadbanych egzemplarzy na rynku wtórnym w Polsce mieszczą się zwykle w przedziale 15–35 tys. zł, zależnie od stanu technicznego i wyposażenia.


Rekomendowane komentarze

o panie za sama cene czesci kupil by dwa dobre silniki


wojt napisał:

@Borekk17 A co mi powiesz na to, uszczelniacze od strony skrzyni wymieniane 2x i dalej leje sie i to nie malo. Na starych kiedys byl spokoj a tu zaraz obrzygane.

Na walku jako tako zadnego rowka nie widac, takie gowniane simeringi robia czy co?

mialem tak ze sprezynka byla za luzna

mario666 napisał:

Z tego co widac to nie jeden mlot był potrzebny 

zgadza się niestety silnik zatarty wszystko stało dęba i żeby rozebrać trzeba było wspomóc się młotkiem

dragonmt852 napisał:

A nie lepiej jakiś używany blok kupić, który byłby w dobrym stanie?

używany niepopekany blok od 2.5tys w górę a przeważnie i tak w miejscu oringow będzie skorodowany importowany nowy blok 3tys brutto dwa już takie poskładałem i mają się dobrze

wojt napisał:

@Borekk17 A co mi powiesz na to, uszczelniacze od strony skrzyni wymieniane 2x i dalej leje sie i to nie malo. Na starych kiedys byl spokoj a tu zaraz obrzygane.

Na walku jako tako zadnego rowka nie widac, takie gowniane simeringi robia czy co?

powierzchnię pod uszczelniacz przepoleruj dobierz uszczelniacz kierunkowy z corteco i spokoj na lata

jarekm411 napisał:

remont drożej wyjdzie niż sprzęt warty

a to juz nie moja sprawa skoro klient chce to się robi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v