Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Claas lexion 420 ?

Kombajn Claas Lexion 420 zaprezentowany na zdjęciu znajduje się w trakcie postoju na terenie gospodarstwa, co można ocenić po jego ustawieniu na podjeździe obok budynku. Model ten charakteryzuje się zastosowaniem silnika Mercedes-Benz o mocy około 221 KM, który efektywnie wspiera wydajność pracy maszyny. Lexion 420 wyposażony jest w system APS (Accelerated Pre-Separation), który zwiększa efektywność omłotu poprzez wstępne przyspieszenie masy zboża. Konstrukcja tego modelu pozwala na zastosowanie różnorodnych hederów, jednak charakterystyka maszyny na postoju nie pozwala na jednoznaczną identyfikację konkretnego typu hedera w tym wypadku. Kombajn jest oparty na niezawodnej i solidnej konstrukcji, co sprawia, że jest popularnym wyborem wśród profesjonalnych rolników. Zbiornik ziarna ma pojemność 7800 litrów, co umożliwia dłuższą pracę bez konieczności częstego rozładunku. Widoczne na zdjęciu Claas Lexion 420 reprezentuje przemyślaną inżynierię oraz solidność niezbędną w pracach polowych.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

notkiz napisał:

No gratulację. Zakupiłem w tym roku identycznego, z tym że w lipcu i od razu poszedł w pole. Wrażenia jak najbardziej pozytywne

Super! Podesloj zdjęcia swojego. Ja kupiłem tak samo w lipcu i jeszcze Bizonem rekordem jęczmień mlucilem a popadało trochę i przyprowadziłe lexion i odd razu w pole. Żniwa bezawaryjne przepracował.

  • Like 1
W dniu 5.09.2025 o 23:06, radmzes napisał(a):

Super! Podesloj zdjęcia swojego. Ja kupiłem tak samo w lipcu i jeszcze Bizonem rekordem jęczmień mlucilem a popadało trochę i przyprowadziłe lexion i odd razu w pole. Żniwa bezawaryjne przepracował.

przesiadka z bizona na cos takiego to jak by człowiek  wszedł do innego uniwersum :D wiem bo sam zmieniłem rekorda na dronnigborga d8900 ;) 

  • Haha 1
19 godzin temu, FINN napisał(a):

przesiadka z bizona na cos takiego to jak by człowiek  wszedł do innego uniwersum :D wiem bo sam zmieniłem rekorda na dronnigborga d8900 ;) 

Jakbyś wsiadł do takiego Lexiona to następny przeskok. Te najnowsze to już kosmos, ale taki to już naprawde styknie - w środku cicho, komfortowo, klima, radio, dobra widoczność, wygodne siedzenie,  podstawowe czujniki i parametry pracy, nie trzeba wajchować - obsługa pod jedną ręką. Większość napraw można samemu ogarnąć. Czego chcieć więcej?

Elektryka to konik tych claasów, ogólnie wszystkich nowszych maszyn. Bardzo ważna jest prawidłowa obsługa, konserwacja, zabezpieczenie przed wilgocią i tymi yeabanymi myszami.

Chyba musiała być mocno sfajczona bo te płyty łatwo się przelutowuje i są u nas fachowcy od tego. Wiązki padają w zazwyczaj w serii 500, tam też siedzą te ujowe silniki cata. Tyle że wiązke łatwo pocerować. Wszystko zależy od znalezienia dobrego majstra.

Edytowane przez Krzysztof81
W dniu 12.09.2025 o 09:44, Krzysztof81 napisał(a):

Jakbyś wsiadł do takiego Lexiona to następny przeskok. Te najnowsze to już kosmos, ale taki to już naprawde styknie - w środku cicho, komfortowo, klima, radio, dobra widoczność, wygodne siedzenie,  podstawowe czujniki i parametry pracy, nie trzeba wajchować - obsługa pod jedną ręką. Większość napraw można samemu ogarnąć. Czego chcieć więcej?

akurat w d8900 ma wszytko to co napisałeś  ;)  bo to to samo co MF 34 . a w kabinie tylko dwie wajchy , od klepiska i ręcznego ;) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v