Skocz do zawartości

Claas Arion 430



Gorzowska nowym nabytkiem, dziś po dwóch miesiącach i prawie 200 godzinach, mogę powiedzieć, że naprawdę przyjemny sprzęt, jak narazie bez żadnych awarii.
  • Like 3



Rekomendowane komentarze

karol9405 napisał:

gratulacje! Jakie wyposażenie w nim masz ?

dzięki, claas ma sporo w standardzie, jak np ośka, z opcji to wzmocniony podnośnik, full led, drugi kogut, ładowacz i kabina panoramic


Tur to fl 100c chyba najodpowiedniejszy do tego ciągnika, co ciekawe fl100 nie przeszedł by ze względu na udźwig, ale ten już poszedł bez problemu.


radekz200 napisał:

38 minut temu, SamaPrawda napisał(a):

394 netto z łyżkokrokodylem 2m i widłami do palet, co konkretnie chcesz zobaczyć?

podłokietnik 😛 a bez tura ile by kosztował 

Podłokietnik standard, biegi podnośnik, rewers, pamięć obrotów i sterowanie ładowaczem. duża róznice robi tu kabina, ładowacz chyba 30 netto

pedro2 napisał:

Ładowacz może i 30, ale za sam wysięgnik.

Przygotowanie pod ładowacz tj cała adaptacja i elektrozawory zintegrowane z dżojem drugie tyle.

W 2021 za fl 100c wyliczył 50 tys netto 

Jak dobrze pamiętam tam jest adaptacja zintegrowana z misą olejową 

Piękny ciągnik 👍 ile za panoramic dopłaty? Było wtedy chyba 10tys

Nawet nie wiem, bo interesowała mnie tylko taka kombinacja pod ładowacz, jak zasłonie tą roletke, to już nie idzie tym pracować, bo nic nie widać gdy ładowacz podniesiony do połowy, bajer wart każdych pieniędzy


dantur96 napisał:

Uj z traktorem 😂 piękna gorzowska 😂

"Zdjęcie w najgorszym miejscu" 😆😆

radekz200 napisał:

jaką masz tam skrzynie?

hexashift 4 biegi 6 półbiegów, no i dużym plusem jest to, że leci 46 przy 1900 obrotów silnika.


mx_racer napisał:

SamaPrawda napisał:

394 netto z łyżkokrokodylem 2m i widłami do palet, co konkretnie chcesz zobaczyć?

zauwazyłes już jakieś minusy bo plusów to wiadomo że ma sporo 😄

Dużym minusem są schodki, ciężko się po nich wsiada i wysiada, kabina nie jest za duża, ale spokojnie wystarcza, skrzynia chodzi fajnie, ale gdy porównamy ją do nh dynamic command to jednak wypada średnio, podobnie system start stop, w nh spokojnie było można jeździć jak automatem, tutaj rzadko tak jeżdżę, żeby np zatrzymać się do 0 i ruszać samym gazem, zanim przeżuci od pierwszego to ostatniego zakresu mija sporo czasu, najczęściej w automacie jeżdżę tylko na półbiegach a biegami sam poganiam. ale ogólnie całkiem przyjemny ciągnik i bardzo wygodny.


A i bym zapomniał, inżynier który myślał nad tylnią wycieraczką nie nadaje się do tej pracy, każdy obraca się przez prawe ramie, a wycieraczka zostawia niewytarte w prawym dolnym rogu 😆

ja tych minusów nie zauważyłem co Ty mi nie podoba się rozwiązanie rewesu w dźwigni żeby przerzucić trzeba użyć dwóch przycisków powinno być mozna przypisać to na f3 F4 a tak jak dla mnie te dwa przyciski są bo są. kabina wydaje się dość dużą ale po przesiadce z 100 konnego dzona to wiadomo bo tam dużo ciaśniej. z automatyki nie korzystam wcale jakoś za długo to trwa. a no i nawiewów z góry trochę mi brakuje i ta skórzana kierownica mnie drażni. ręce się ślizgają po niej 😆

O fakt rewers też trzeba się mocno przyzwyczaić, raz ładowałem bele w ten sposób, dało rade ale trzeba czasem chwile pomyśleć, pod jednym byłoby wygodniej, ja pod tymi przyciskami mam 3 sekcje i pamięć obrotów, często korzystam jak używam wałka, nawiewów fakt u góry niema wcale, i przez tą panoramę grzeje jak głupie, klima na max i jakoś wyrabia, ale nie jest łatwo. Ja ruszam z C rozpędzam się, przeżucam na d i już dalej automatyka, przy zbieraniu bel fajna sprawa, zablokowałem aby przeżucało tylko półbiegi przy obrotach 1400, dość sprawnie to szło.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v