Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu John Deere 1470?

Na zdjęciu przedstawiono serwisowane wnętrze kombajnu John Deere 1470, co można rozpoznać po charakterystycznym zielonym kolorze konstrukcji. Widoczny jest operator wykonujący prace konserwacyjne w obszarze separatora słomy, co jest typowe dla tego modelu podczas prac obsługowych. Kombajn ten jest wyposażony w mocny silnik o mocy 200 KM, który zasila system omłotu Walker, odpowiedzialny za efektywne oddzielanie ziarna od plew. Zbiornik ziarna o pojemności 8000 litrów zapewnia dłuższą pracę bez potrzeby częstego opróżniania, co jest korzystne podczas intensywnych sezonów żniw. Widoczny na zdjęciu zestaw narzędzi sugeruje, że przeprowadzana jest szczegółowa diagnostyka lub naprawa, co podkreśla znaczenie regularnego serwisowania w utrzymaniu optymalnej wydajności maszyny.




Rekomendowane komentarze

tomek73 napisał:

Ten model JD nie cieszy sie dobrymi opiniami. Do tego obrywające kosze sitowe. 

 Widziałem filmik jak napawają te wały i  szlifowali je  zwykłym małym fleksem z dorobioną przystawką. Pewnie Indie tam  sa takie magicy. 

 Mój TC 5060 ma 1240 na młocarni, 2012 r, liczę że skosił  z 1500 ha. Wyrobiło  wał pod łożyskiem   na targańcu podsiewacza. W  CX serii  6000 te wały bardzo często pękają,  Poszło łożysko z  skrzyni samochodu z mniejszym środkiem i  podtoczony  i napawany wał. W tym roku wymiana bagnetów, plastyków na palcach i łańcuch na podajniku ślimakowo-palcowym, masakrycznie  był wyrobiony. 

 Ogólnie uważam że NH jest roniony z słabych materiałów, plastelina. dosłownie i rdzewieją. Ja mojego podmalowywałem jak miał z 6 lat. 

Jeden tc 2800 godz na mlocarni wymienione lozyska na gardzieli z przodu na sieczkarni z tylu i jedno na rynnie od niedomlotow nisko tak to nic nie ruszane. Drugi tc 1700 godz i narazie lancuchy w podajnikach aby skrocone

A mi na podajniku pochyłym w wale na przodzie wyłamało   bolec  pod łożysko, śmiesznie na blaszce było wstawione i w tamtym roku poszły łożyska na przystawce sieczkarni , na sprzęgle, jak kosisz to te łożysko nie potrzebna, tylko w czasie jazdy się uruchamia. ,  tam powinna być koniecznie kalamitka. Z nich jeszcze często wymieniają łożyska na wentylatorze  na silniku, trzeba pasek ściągnąć i sprawdzić, u mnie ok. 

 Łożysko na  nie domłotach wymieniałem z  4 lata temu, duży luz miało, łańcuchy 2 lata temu skruciłem. N atym podajniku pękały mi nity na łapkach. z 4 sztuki odleciały. 

W dniu 30.06.2025 o 08:58, tomek73 napisał(a):

Ten model JD nie cieszy sie dobrymi opiniami. Do tego obrywające kosze sitowe. 

 Widziałem filmik jak napawają te wały i  szlifowali je  zwykłym małym fleksem z dorobioną przystawką. Pewnie Indie tam  sa takie magicy. 

 Mój TC 5060 ma 1240 na młocarni, 2012 r, liczę że skosił  z 1500 ha. Wyrobiło  wał pod łożyskiem   na targańcu podsiewacza. W  CX serii  6000 te wały bardzo często pękają,  Poszło łożysko z  skrzyni samochodu z mniejszym środkiem i  podtoczony  i napawany wał. W tym roku wymiana bagnetów, plastyków na palcach i łańcuch na podajniku ślimakowo-palcowym, masakrycznie  był wyrobiony. 

 Ogólnie uważam że NH jest roniony z słabych materiałów, plastelina. dosłownie i rdzewieją. Ja mojego podmalowywałem jak miał z 6 lat. 

Obrywające kosze to przez nadmierne luzy ta tulejkach gumowych.Jak kupowałem swojego JD to ze spawanym koszem. Poprzedni właściciel wymieniał tylko te tulejki które były z tyłu bo łatwe do wymiany.Te tulejki żle założone potrafią wyrobić w ciągu kilku godzin a efektem będzie takie pukanie.W 1470 te mocowania zostały zmienione.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v