Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Pronar Mtz 82a & Jumz 6AM?

Na tym sielskim ujęciu, gdzie zachodzące słońce maluje obydwie maszyny, widzimy piękne zestawienie dwóch pokoleń rolniczych siłaczy. Choć w tytule mowa o JUMZ-ie, to czerwono-srebrny weteran z prawej to poczciwy MTZ 80, ikona pól, produkowany od 1974 roku. Jego pancerne serce – 4-cylindrowy silnik D-240 o pojemności 4.75 litra i mocy ok. 80 KM – to symbol niezawodności. Prosta budowa i dostępność części sprawiają, że zadbane egzemplarze wciąż trzymają cenę, osiągając 25-45 tys. zł. Obok, w błękitnym odcieniu, dumnie prezentuje się Pronar MTZ 82A. Ta polska modernizacja klasycznego Białorusia MTZ 82, dziedziczy legendarną wytrzymałość. Wyposażony w silnik D-243 (4-cylindrowy, 4.75L, ok. 81 KM), ten koń pociągowy z lat 90. i późniejszych jest ceniony za uniwersalność, często z turem. Pronar 82A w dobrym stanie to inwestycja rzędu 40-70 tys. zł, co potwierdza jego nieustającą wartość. Obie maszyny łączy ta sama chłopska pasja do ciężkiej roboty i sprawdzonych rozwiązań.


Rekomendowane komentarze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v