Skocz do zawartości

NH T7.340 HD i Bednar Matador MO 6000



Pokazy nowego siewnika firmy matador do uprawy striptill


Rekomendowane komentarze

bronek napisał:

i pojemność silnika jak w 150konnym ciągniku😉Mnie zastanawia Czemu CNH nie montuje większych silników do ciągników tych powyżej 200km.

Dobrze że napisałeś precyzyjnie że to tylko pojemność, konstrukcja silnika zupełnie inna,


thomek napisał:

Ten new holland nie waży 15 ton, wczoraj ważyliśmy podobnego 11,2 tony wyszło z ciężarkami w kołach tylnych

Właśnie podobnego, pytanie jaki odważnik na przodzie ile w kołach jakie wyposażenie, wszystko ma znaczenie, No żałuję że nie zrobiłem wtedy zdjęcia

pawelkarczewski napisał:

bronek napisał:

i pojemność silnika jak w 150konnym ciągniku😉Mnie zastanawia Czemu CNH nie montuje większych silników do ciągników tych powyżej 200km.

Dobrze że napisałeś precyzyjnie że to tylko pojemność, konstrukcja silnika zupełnie inna,


thomek napisał:

Ten new holland nie waży 15 ton, wczoraj ważyliśmy podobnego 11,2 tony wyszło z ciężarkami w kołach tylnych

Właśnie podobnego, pytanie jaki odważnik na przodzie ile w kołach jakie wyposażenie, wszystko ma znaczenie, No żałuję że nie zrobiłem wtedy zdjęcia

Moim zdaniem lepiej byloby gdyby silnik miał 7,4 czy nawet 8,4l przy tych 340KM jak ma to miejsce w Agco ( Sisu) niż 6.7l NH. Silnik na pewno byłby żywotniejszy. Piszesz o masie ciągnika. Ale chyba ze wszystkimi obciążnikami jakie tylko możesz na nim zawiesić. Napisz masę "gołego" ciągnika bez dodatkowych balastów. Piszesz, że waży 15t, a producent podaje że 10,5-12,5t, co więcej jego dopuszczalna masa całkowita to 16,8t, więc gdyby ważył te 15t pusty to zostaje mu raptem 1,8t które możesz na nim zawiesić na tuz. Czyli mniej więcej tyle ile w 80konnym ciągniku.

Nie napisałem że pusty tyle waży, tylko ten konkretny, ten ma 2.5 tony na przodzie balast najszersze ogumienie, i max obciążenie w tylnych kołach


yacenty napisał:

przy zdjęciach Kuboty piszą że z cylindrów a nie pojemności ;) i się śmieją że 4 gary a mało kto wie że 4 gary ale grubo ponad 6l pojemności

Tylko przy tych 4 jakie duże obciążenie idzie na wał


już nie długo będzie w HD 9l

29 minut temu, pawelkarczewski napisał(a):

Tylko przy tych 4 jakie duże obciążenie idzie na wał

najpierw sprawdź średnicę wału co podpory są i korbowody o ile większa niż w 6 cylindrowym 

ta sama sytuacja w ciężarówkach sieczkarniach i innych , V8 zastąpiono wyżyłowanymi R6 o mocach ponad 800KM 

cięgniki R3 też sporo nowych wyszło fenda i gdzieniegdzie to jeździ

trend wyśmiewany ale nie do cofnięcia , jedyne wyjście to nie interesować się takim segmentem co nie znaczy inni tego nie kupią i producent znajduje taką niszę,  zapycha swoim sprzętem i zarobi

5 godzin temu, szymon09875 napisał(a):

Z czego wziąć moc jak nie z pojemności ? 

można na normach pomiaru oszukać i wyjdzie że jest lepszy niż w rzeczywistości 

W dniu 3.05.2025 o 06:44, bronek napisał(a):

Mnie zastanawia Czemu CNH nie montuje większych silników do ciągników tych powyżej 200km.

a co w T8 siedzi ? pewnie chodzi o unifikację jakichś części i prac na liniach produkcyjnych / montażowych ale trudno stwierdzić 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v