Skocz do zawartości

HTZ T 150 balast na tylnym moście



balast zasypany odpadem stalowego śrutu. ubity wewnątrz . waga balastu 1200 kg.

Rekomendowane komentarze

Alchemik napisał:

To odnowiony jakiś stary htz czy coś nowszego? Ilu konna wersja? 

 

kupiłem go po cenie złomu. wyremontowałem go i dołożyłem trochę swoich modyfikacji. sprzęt do ciężkiej pracy. aktualna waga to prawie 10.5 t silnik jak na razie zostało orginalny V6 o mocy 165km w zecywistosci ta moc jest jak by większa. jest w planie zmienić na coś mocniejszego .

w tej przystawce wom jest kosz hydrauliczny z tarczkami . załączenie przekładni wom jest jedno mechaniczne załączenie na skrzyni biegów oraz przez zawór hydrauliki który jest założony bezpośrednio na przystawce wom. zmiana obrotów wom jest dziwna bo trzeba odkręcić 4 śruby wyciągnąć pompę i założyć inne koło zębate.

  • Like 1

do sw 680 trzeba wydłużyć już ramę bo nie mieści się już a druga sprawa to duża waga silni która jest mocno wysunięta na przód . w moim przypadku już na taką modyfikacje nie pozwala mi kabina filtr powietrza i parę innych modyfikacji. najlepsze rozwiązanie jak dla mnie to silnik R6 z sieczkarni JD. jest krótszy niż moje mój orginalny V6 .

O wydłużeniu ramy nie pamiętałem. 

Jak wygląda obecnie sprawa cześci do tego ciągnika? Przez wojne nie ma problemu z dostępnością? 

Lata temu jak t150k można było kupić w cenie c330, to dużo nie brakowało żeby pojawił się na podwórku ;) 

Od tego czasu z tego co widzę to cena za sprawne egzemplarze praktycznie rosła w górę. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v