Skocz do zawartości

Deutz fahr 5095 Keyline GS & Tolmet Astat 300



Test jakby co. Do nowego nabytku to jeszcze trochę czasu 😛.
Co widzimy na zdjęciu Deutz fahr 5095 Keyline GS & Tolmet Astat 300?

Deutz-Fahr 5095 Keyline GS w pełnym akcji na ściernisku, doskonale współpracuje z pługiem Tolmet Astat 300. Ciągnik, wyposażony w 4-cylindrowy silnik o pojemności 3.8 litra, generuje moc znamionową 95 KM, co umożliwia efektywną orkę na wymagającym terenie. Dzięki mechanicznej skrzyni biegów z 30 przełożeniami, maszyna zapewnia precyzyjne dobranie prędkości roboczej do warunków pracy. Deutz-Fahr 5095, w zestawie z Tolmet Astat 300, idealnie sprawdza się w ciężkich pracach polowych, gdzie jego wydajność i wytrzymałość są kluczowe dla jakości uprawy.

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

13 godzin temu, WojtekBuawski napisał:

Wrażenia bardzo pozytywne. Co prawda miałem go do dyspozycji na 3 godziny ale w 2 godziny uprawiłem 3.65ha, spalił 22L. W kabinie jest dość cicho. Nic nie drży. Kabina jest zawieszona na hydraulicznych silentblock'ach. Ciągnik bardzo płynnie rusza i zmienia kierunek jazdy. Mimo ,że nie ma ehr to opuszczanie i podnoszenie jest w przełączniku i ułatwia to pracę. Udostępniła go firma EuroTech Agro

 

Kosztuje ok. 210k netto, bez instalacji pneumatycznej.

 

ja za Deutza ale tej serii mniejszej 5d keyline 75km z turem płaciłem 250 brutto, z tym że on waży 3t, rewers mechaniczny i dużo biedniejszy od tych nowych, ogólnie szału nie ma, szkoda że tych jeszcze nie było to lepiej by już było te nowsze wersje kupić, przynajmniej nie byłoby problemów z wagą do tura i maszyn, 1 praca z tolmetem to poszedł odciąg boczny.

11 godzin temu, Strongman napisał:

Ja wiem czy te elektryczne sekcje takie dobre, żeby opuścić przyczepę trzeba odpalić silnik bo tak nic nie działa bez odpalonego ciągnika.Jak ktoś kipruje przyczepę do jakieś żmijki czy miał tura to nic nie działa.

Zachodnie już od dobrych 20 lat często stosują zamki hydrauliczne w rozdzielaczach mechanicznych i bez ciśnienia w  hydraulice ciągnika nie opuścisz.

 

agrarmrc napisał:

Jak ze stabilnością ciągnika przy tym tolmecie? Próbowałeś podrywać przodek?

Bardzo stabilny bo miał obciążniki zawieszone i także ma nisko położony środek ciężkości. Moją Proximę z ładowaczem czołowym lekko poderwie jak się gwałtownie ruszy pod górę z tym, że środek ciężkości jest wyżej niż w DF


Bambi14 napisał:

masz moze do tej talerzowki instrukcje obslugi? bo moja slabo sie zaglebia a tam mozna przesowac rzedy talerzy wiec moze cos tam jest napisane w ktora storne co sie reguluje?

Nawet nie wiem czy instrukcje mam... W mojej jest na sztywno, nie mam śruby rzymskiej do regulacji talerzy

Dnia 26.07.2024 o 13:12, karol091193 napisał:

Akurat adblue jest lepszym rozwiązaniem. Iż filtr DPF. Adblue przyjadą i wyłączą ci przez komputer w razie problemów ale DPF to dosłownie trzeba wycinać i taki ciągnik dla mnie nie nadaje się do prac lekkich. On musi dostać po garach żeby ten DPF jako tako chodził i się samoczynnie wypalał 

Póki co w najnowszych Deutz'ach, można sobie pomarzyć o wyłączeniach. Sterownik z Silnika 3,8L FARMOTION nieczytelny przez każde urządzenie, 3.6L oraz 2.9L DEUTZA się czytają, lecz słyszałem, że nie każde.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v