Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

To porównaj ceny tych samych  częsci do innych marek z tych samych lat produkcji i z autoryzowanych serwisów. Case wychodzi najdrożej . 

Niższa  cena ciągników Case względem innych to nie przypadek. Owszem jak trafi się wielotetni nie zajechany egzemplarz to pochodzi ale nie ma się co  oszukiwać, one powoli odchodzą do lamusa a i o  nowe i oryginalne cześci coraz trudniej.

Edytowane przez Pigmei
9 minut temu, Pigmei napisał:

To porównaj ceny tych samych  częsci do innych marek z tych samych lat produkcji i z autoryzowanych serwisów. Case wychodzi najdrożej . 

Niższa  cena ciągników Case względem innych to nie przypadek. Owszem jak trafi się wielotetni nie zajechany egzemplarz to pochodzi ale nie ma się co  oszukiwać, one powoli odchodzą do lamusa a i o  nowe i oryginalne cześci coraz trudniej.

Każde z czasem schodzą ze sceny i części też będą powoli zanikać, ale te koszta to nie jakaś fortuna.  Teraz kupując 10 letni traktor za 300k trzeba się liczyć, że w każdej chwili stanie i 20 - 50k będzie do wydania . Stać na konia, stać na owies

Po co od razu źle wróżyć że padnie akurat ten traktor . Nie będzie przecież robił na dużym areale jak na zachodzie.  

To tak jak z autem danym modelem jednemu będzie to latami chodzić, a drugi będzie psioczyl że to niewypał bo mu coś padło . .. 

1 minutę temu, Bogdan_ja napisał:

Dziś coś kupić sensownego z używki to minimum 130-150 koła w tej mocy ...

Zależy jakie są ma wymagania co do ilości lat jak stary ma być sprzęt . 

Taka mentalność ludzi z poprzedniej epoki ;)


Pigmei napisał:

3 minuty temu, micgal39533 napisał:

Gdzie wy mieszkacie że części u was nie ma?

Na planecie Ziemia i na kontynencie Europa. Idź  do serwisu i popytaj jak tam z częściami. Nie wszystko dostępne a te traktory od wielu lat nie produkowane więc wiesz jak to jest.

Rozmawiałem z serwisantem przed zakupem bez problemu jeżeli chodzi o części ;)

Ludzie tej epoki to  jaką mają mentalność?

Dobre pół roku temu byłem ze swoim 20 letnim case do wyceny naprawy w autoryzowanym serwisie,  koszt robocizny plus nowe oryginalne  cześci (skrzynia + most) przewyższał wartość  sprawnego traktora. 

Tak dla jasności roboczo godzina serwisanta to tylko 230 zł  netto, na wyjeździe liczone by było  inaczej bo drożej.

Edytowane przez Pigmei

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v