Deutz dx 120, d46, d35
 

Deutz dx 120, d46, d35

  • 1920 wyświetleń

Ze skupu


Informacje o zdjęciu Deutz dx 120, d46, d35

Zrobione z motorola moto g(7) power

  • 3.9 mm
  • 1/931
  • f f/2.0
  • ISO 100

Rekomendowane komentarze

  • Nowicjusz
  • matset16
  • 5 18
13 godzin temu, Alchemik napisał:

Jak się ciągnik sprawuje? Dużo lat w gospodarstwie?

4 rok pracuje. Działa bardzo dobrze. Jak na razie tylko siadla mikropompka od smarowania skrzyni. I na wiosnę dostał nowe tłoki i tuleje. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MFrolnik26
  • 214 1040

Napisz coś więcej o tej awarii, świeciła kontrolka po rozgrzaniu oleju? Gdzie sie znajduje tą pompką i czy ciężko się do niej dostać? Ile kosztowała?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Alchemik
  • 444 2206

Nie wiem jak w Deutz, ale w steyr z bliźniaczą skrzynia pompa smaruje skrzynie i załącza przedni napęd i WOM. Pewnie po ich działaniu było widać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Marco98
  • 8 53

U mnie w dx6.30 pompka steruje tylko smarowaniem skrzyni. W zeszłym roku miałem taką awarie że na wysokich obrotach mikropompka skrzyni już się kończyła i na wysokich obrotach przy rozgrzanym oleju paliła się ciągle kontrolka od skrzyni. Mechanik rozebrał ciągnik, wyjął mikropompkę oddał do szlifierza bo nie szło dostać nowej, a w używanych to jak wiecie loteria więc można powiedzieć że zregenerował starą mikropompkę i jak narazie chodzi. Jedyne co to zapala się kontrolka przy niskich obrotach jak jest rozgrzany olej mocno np 4 h orki bez przerwy. Ale z tego co wyczytałem z instrukcji to napisane jest że może się zapalać na niskich obrotach przy mocno rozgrzanym oleju. @matset16 założyłeś używana pompkę czy udało Ci się dostać nową? Ile wyszło zrobienie silnika tzn góry silnika ? Też mnie czeka wymiana całych zestawów naprawczych i chciałbym poznać cenę.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Steyerek8100
  • 50 338

O jakiej mikro pompce piszecie jeśli dobrze pamiętam, w skrzyni na końcu się tam pompa przykładowo Caproni 20A16x007.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MFrolnik26
  • 214 1040

U mnie po kilku godzinach pracy zapala się kontrolka od smarowania skrzyni. Na razie nic z tym nie robię, ustawiam gaz ręczny na 900 obrotów i gasnie. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • matset16
  • 5 18
2 godziny temu, Marco98 napisał:

U mnie w dx6.30 pompka steruje tylko smarowaniem skrzyni. W zeszłym roku miałem taką awarie że na wysokich obrotach mikropompka skrzyni już się kończyła i na wysokich obrotach przy rozgrzanym oleju paliła się ciągle kontrolka od skrzyni. Mechanik rozebrał ciągnik, wyjął mikropompkę oddał do szlifierza bo nie szło dostać nowej, a w używanych to jak wiecie loteria więc można powiedzieć że zregenerował starą mikropompkę i jak narazie chodzi. Jedyne co to zapala się kontrolka przy niskich obrotach jak jest rozgrzany olej mocno np 4 h orki bez przerwy. Ale z tego co wyczytałem z instrukcji to napisane jest że może się zapalać na niskich obrotach przy mocno rozgrzanym oleju. @matset16 założyłeś używana pompkę czy udało Ci się dostać nową? Ile wyszło zrobienie silnika tzn góry silnika ? Też mnie czeka wymiana całych zestawów naprawczych i chciałbym poznać cenę.

Nowa jest niedostępna. Kupiłem regenerowana za 1000zl. Zaprzyjaźniony sklep z częściami mi to ogarnął. Zestawy naprawcze plus uszczelki to koszt 4200 zł. Dokładna cena jest gdzieś na fakturze. Ogólnie stare wyglądały na dość dobre tylko pierścienie były zjedzone najbardziej na ostatnim cylindrze. Stara mikropompke dam gdziej do ogarnięcia. Popękało tam koło zębate na 5 czy tam 6 części 😁

1 godzinę temu, MFrolnik26 napisał:

U mnie po kilku godzinach pracy zapala się kontrolka od smarowania skrzyni. Na razie nic z tym nie robię, ustawiam gaz ręczny na 900 obrotów i gasnie. 

Raczej się przyjrzeć temu bo ona opilkuje i zawalisz przewody syfem. U mnie zaczęło się żazenie na niskich obrotach od tego, że był zaklejony smok. Po odetkaniu smoka zaczęło działać ale po roku padło całkowicie bo obstawiam że mogła chodzić na sucho przez ten smok. 

10 godzin temu, MFrolnik26 napisał:

 

 

Edytowano przez matset16
    • Thanks 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MFrolnik26
  • 214 1040

Podpowiesz gdzie znajduje się smok od tej pompy? I jak się do tego dobrać? Mam trochę nowszy model dxa, wiem ze czujnik jest pod kabiną centralnie pod siedzeniem. Do tej pompki trzeba rozpolawiac czy od góry jest jakiś dekiel?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Marco98
  • 8 53
1 godzinę temu, matset16 napisał:

Nowa jest niedostępna. Kupiłem regenerowana za 1000zl. Zaprzyjaźniony sklep z częściami mi to ogarnął. Zestawy naprawcze plus uszczelki to koszt 4200 zł. Dokładna cena jest gdzieś na fakturze. Ogólnie stare wyglądały na dość dobre tylko pierścienie były zjedzone najbardziej na ostatnim cylindrze. Stara mikropompke dam gdziej do ogarnięcia. Popękało tam koło zębate na 5 czy tam 6 części 😁

Raczej się przyjrzeć temu bo ona opilkuje i zawalisz przewody syfem. U mnie zaczęło się żazenie na niskich obrotach od tego, że był zaklejony smok. Po odetkaniu smoka zaczęło działać ale po roku padło całkowicie bo obstawiam że mogła chodzić na sucho przez ten smok. 

 

Wychodzi na to, że i u mnie może być problem z pierścieniami bo odmą puszcza dymek delikatny. Jak dostanę same pierścienie to sam to ogarnę 💪

4 minuty temu, MFrolnik26 napisał:

Podpowiesz gdzie znajduje się smok od tej pompy? I jak się do tego dobrać? Mam trochę nowszy model dxa, wiem ze czujnik jest pod kabiną centralnie pod siedzeniem. Do tej pompki trzeba rozpolawiac czy od góry jest jakiś dekiel?

Trzeba odjeżdżać tylnim mostem od skrzyni bodajże 

Edytowano przez Marco98

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • matset16
  • 5 18
41 minut temu, MFrolnik26 napisał:

Podpowiesz gdzie znajduje się smok od tej pompy? I jak się do tego dobrać? Mam trochę nowszy model dxa, wiem ze czujnik jest pod kabiną centralnie pod siedzeniem. Do tej pompki trzeba rozpolawiac czy od góry jest jakiś dekiel?

Do smoka u mnie się dostałem od bocznej pokrywy obudowy skrzyni po prawym kolem. Żeby dostać się do pompki to trzeba ściągnąć podnośnik i cały wybierak od biegów. Pompka jest przymocowana jedna śruba właśnie pod wybierakiem. A wyciąga się ja przez otwór od podnośnika 

Tak wygląda ta mikropompka 

IMG_20210830_160907_01.jpg

45 minut temu, Marco98 napisał:

Wychodzi na to, że i u mnie może być problem z pierścieniami bo odmą puszcza dymek delikatny. Jak dostanę same pierścienie to sam to ogarnę 💪

Trzeba odjeżdżać tylnim mostem od skrzyni bodajże 

Nie trzeba odjeżdżać. Wystarczy ściągnąć plecak podnośnika. Tam odkręcić dwie rurki. A pompka się trzyma na jednej śrubie, która schowana jest pod wybierakiem biegów. 

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • macius11157
  • 168 2112
Dnia 17.12.2023 o 19:19, matset16 napisał:

Nowa jest niedostępna. Kupiłem regenerowana za 1000zl. Zaprzyjaźniony sklep z częściami mi to ogarnął. Zestawy naprawcze plus uszczelki to koszt 4200 zł. Dokładna cena jest gdzieś na fakturze. Ogólnie stare wyglądały na dość dobre tylko pierścienie były zjedzone najbardziej na ostatnim cylindrze. Stara mikropompke dam gdziej do ogarnięcia. Popękało tam koło zębate na 5 czy tam 6 części 😁

Raczej się przyjrzeć temu bo ona opilkuje i zawalisz przewody syfem. U mnie zaczęło się żazenie na niskich obrotach od tego, że był zaklejony smok. Po odetkaniu smoka zaczęło działać ale po roku padło całkowicie bo obstawiam że mogła chodzić na sucho przez ten smok. 

 

Jakiej firmy zestawy zalozyles? Tanio cos to Cie wyszlo jak na 6 cyl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • matset16
  • 5 18

Nie pamiętam firmy ale kosztowało dokładnie 690 na tłoka. A na internecie możesz znaleźć nawet po 350 ale osobiście się bałem to zakładać 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • matset16
  • 5 18
10 minut temu, macius11157 napisał:

I jak duza poprawa po wymianie ?

Ogólnie to on moc miał tylko pluł olejem przez odmę. Po wymianie rowniutko pracuje i bez żadnych przedmuchów z odmy 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1120 5458

On jest wolnossący czy turbo ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Alchemik
  • 444 2206

110 lub 116koni, 388Nm, 6 cylindrów, 6.128l pojemności, wolnossący silnik F6L 913

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • matset16
  • 5 18
Dnia 4.01.2024 o 18:21, mf362 napisał:

On jest wolnossący czy turbo ?

Wolnossący 110 km 

 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj