Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Wskaźnik i obrotomierz kupiony na aliexpres. Obrotomierz podpięty pod alternator. Tylko musiałem dorobić wyjście z alternatora na obrotomierz. Wszystkie wskaźniki działają, w zbiorniku zamontowany czujnik poziomu paliwa. Co do wytrzymałości to multiwskaźnik mam już rok, a obrotomierz świeży zakup , sam jestem ciekaw ile to wytrzyma. 

Edytowane przez karolek5589

Wyjście na obrotomierz podłączamy pod jedną z trzech wyjść stojana, przed mostkiem prostowniczym. Ja rozkręciłem alternator, odkręciłem jedna ze śrub łączących podłączenie stojana z mostkiem prostowniczym. (Na zewnątrz alternatora widać końcówki tych śrub osadzonych w plastikowych osłonach). Podłączyłem kawałek przewodu, (na zdjęciu przewód koloru niebieskiego obok żółto zielonego) pod końcówkę śruby i skręciłem, należy uważać żeby zwarcia z masą nie zrobić.

 

Należy pamiętać przed rozbiórka alternatora, w pierwszej kolejności zdemontować szczotki i odłączyć akumulator!!!

 

W obrotomierzu jest szeroka regulacja, wiec do każdego przełożenia da się zamontować i wyregulować obroty.

IMG_20230629_192130.jpg

Edytowane przez karolek5589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v