Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Marko83 napisał:

Możesz  napisać  jak to zdemontowales bardzo ciezko?Bo ja u siebie też mam do wymiany.

 

 

 

 

 

 

Łatwo nie było ale bałem się że wogole to nie wyjdzie I będę musiał szukać całej osi. Nadciolem oś przy spawie tak aby rurę tylko przeciąć do okoła, później duży młot I biłem po kolnierzu aż jak widać się gioł. Musiałem dospawać kliny żeby trzymały kołnierz, jeden stał na osi a drugi bil i pomału jakoś wychodził


BartekKozaczuk napisał:

To nie jest czasem odcięte?

Jak bym odciął to by w rurze został czop. Nadciolem tak aby rurę tylko przeciąć


Dokładnie to koło spawu zaraz rurę nacinalem a później jak mówisz


BartekKozaczuk napisał:

nunu85 napisał:

ja tam widzę tylko ponacinany spaw i sporo wybijania jakimś młotem i pomysłowością bo to z pewnością łatwo nie wypadło
popatrz jaki krzywy kołnierz od walenia w tym czopie

no tak przyspawane było punktowo w celu zabezpieczenia przed wysunięciem

Było obspawane dookoła


Wybić to jedno a weź to później nabij i żeby Ci w połowie nie stanęło bo później co zrobić? Teraz wiecie jakie to części robią. Trzeba było lekko przetoczyć. No i wbić na tyle aby odległość była tak jak przy starym czopie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v