Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

To jest tak , jest zimny olej w miarę działa tzn w lewo kręci się lekko w prawo troszkę ciężej . Gdy chwilę popracuje i się nagrzeje olej to w prawo gdzie siłownik się chowa praktycznie nie ma wspomagania w lewo gdzie siłownik się wysuwa to działa tylko ciężej . Tak myślę czy ten siłownik nie jest za słaby dodam że jest to siłownik z wózka widłowego rak7. 

Zdaje sobie sprawę że gdy siłownik się chowa to jego siła jest mniejsza przez tłoczysko i moim zdaniem tu jest problem . Ciśnienie sprubuje zmierzyć. Nie wiem tylko czego kierownica w momencie gdy olej jest ciepły to kierownica zachowuje się jakby łożysko się zacierało w kolumnie . Gdy zgasze silnik to jest od razu luz na kierownicy . 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v