Skocz do zawartości

Mtz 82 & Krone



Dzisiejsza orka o poranku 😉
Przymrozek -4 .Warunki idealne do orki 😉

  • Like 4



Rekomendowane komentarze

Jak zakręcisz dwa to zapowietrzy się na 100%. W niektórych markach jest zastosowany zawór trój drogowy i to najmądrzejszy pomysł. 

Jest jeszcze jedno prostsze rozwiązanie które mam w zetorze. Przerobienie układu na taki ze zbiorniczkiem rezerwowym. W ciagniku zawsze jest na niego miejsce. 

Sama przyczyną wycieków jest zwiększenie ilości płynu chłodniczego, spowodowało to wyższe niż fabryczne wahania poziomu dla tego zawsze jest lekki wyciek. 

Tu link do opisu dokładnego działania obu systemów:

Polskie Radio Kierowców | Układ chłodzenia silnika – jak działa i jak go obsługiwać? (radiokierowcow.pl)

Edytowane przez hubertb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v