Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Dwuosiowe

Przyczepa D46

griga
Zaloguj się, aby obserwować  

Tak wygląda po przebudowie. Może jak będę miał czas to ją pomaluję. Ale ogólnie to namawiam Ojca aby sprzedać ją i poszukać jakiejś wywrotki

Zaloguj się, aby obserwować  


20 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Na razie nic jeszcze nie chcę bo nie sprzedaję. Po pierwsze muszę przekonać Ojca do tego a po drugie najpierw coś kupię a później będę sprzedawał. A ile takie chodzą na rynku, może ktoś wie? Ma papiery, przegląd, oc....

Za tą to spokojnie z 3,5-4 tys. zł napewno dostaniesz :) przyczepy są teraz w cenie, i czasem opłaca sie kupić cieżarową niż rolniczą <_< <_<

Codzienie patrze na allegro, bo sam szukam przyczepy i nieopowiadaj takich bzdur że ktoś da 12 tys. za sztywną przyczepe niewywrotke. :lol: :lol: Trzeba przyznać że wygląda elegancko, ale jednak sztywna <_<

Tak z ciekawości zrobiłem szybką kalkulację wartości takiej przyczepy. I tak koła ok 1500zł; zrobienie 2 burt i poprawienie dolnych 1800zł; nie wiem na ile wycenić ramę ale przyjmuję wartość złomu użytkowego czyli bodaj 1zł kg, przyczepa waży coś ok 1500kg więc tyle samo złotych. Wiec wartość szacunkowa to ok 5000zł plus dokumentacja itd czyli wyjdzie że taka przyczepa może być warta ok 5-5,5tyś zł A co do tego że nie wywrotka to powiem szczerze, że czasem wywrót nie jest potrzebny a jak się więcej ciąga po drogach to ciągasz też zbędne kilogramy. A co do tego że za 7tyś ma się d47 zrobioną jak nową to bym dyskutował. Kiedyś szukałem przyczepy i oglądałem sporo polskich wywrotek (bardzo duża część w przeszłości robiła w PGR-ach) i ramy w takich przyczepach były popękane i spawane. Jak oglądałem przyczepy na allegro to większość ma tylko położoną nową farbę i na tym się kończy remont. Jeśli już w ogóle miał bym kupić przyczepę wywrotkę to wybiorę się do dawnego DDR po jakąś HW za 1200E spokojnie można coś kupić do małego remontu. A jak się nie śpieszy to można szukać i kupić jeszcze dużo taniej bo widziałem taką która poszła za 400

Tylko u nas jest tak że czasem wpakujesz w sprzęt kasy i nic na tym niezarobisz i na to samo by ci wyszło jakbyś sprzedał przed remontem, sam wiem bo też troche handelem się zajmujemy <_<

Sztywną przeczepe ciężko jest sprzedać za chodzby te 5-5,5 tys. zł, a to co mówiłesz o tych nieby remontach co tylko pomalują to racje bo już się raz na tym nacieli i teraz jak kupujemy sprzęt to do remontu, a nie po remoncie, bo kupiliśmy ciągnik po kapitalnym remoncie silnika a po 2 tygodniach okazało się że koleś założył tylko nowe pierścienie i tylko na tym ten remont polegał :angry: A jak kupisz do remontu to zrobisz i przynajmniej wiesz co masz <_< Sam teraz szukam przyczepy, najlepiej do remontu, bo omalować sobie też umnie

To jak szukasz to zobacz w Niemczech, transport może troszkę więcej kosztuje ale za to przyczepy tańsze i HW lub HL możesz kupić za połowę tego co w PL

Mi by bardziej odpowiadały z tego typu jak d-47 lub d-55 ale hl też bym niepogardził :P Może niedługo jak ludzie popłacą za sieczenia to pojedziemy do niemiec tylko bym wolał tam ciągniki kupić <_< najgorzej jest z tym transportem bo przyczepa dużo miejsca zajmuje a w to miejsce można by było ciągnik wziość <_<

Jeszcze niewiem czym pojedziemy, ale napewno musimy nająć tira a tam raczej niema możliwości zapiąć za nim przyczepy :lol: :lol:

oglądałem te Grzesia przyczepki - są całkiem fajne, sam w piątek jade do firmy ktora mu robiła remont negocjować cenę remontu mojej HW

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×