Skocz do zawartości

Zetor 5511



Wymiana filtra z bąka na wymienny. Wszystko by grało gdyby ktoś nie wkręcił w pompie zaworu z podnośnika 🤣 🤣


Rekomendowane komentarze

Sadek napisał:

W jakim celu taka modyfikacja, miałem w U-1004 przez 30 lat i nawet nie myślałem o takiej zamianie.

Ja zmieniłem w Zetorze 8011 na podwójny filtr z bąka, a do tego w podstawie filtra "wkręcanego" zaślepiłem kanał obejściowy i zalałem 15W/50. Efekt taki że podskoczyło ciśnienie z 1.8 bara na wysokich obrotach do 3.2. Są tacy co twierdzą że to tylko efekt placebo bo ciśnienie w ten sposób wzrasta tylko przed filtrem a prawidłowo powinno się mierzyć gdzieś na końcu magistrali. Nikt jednak do dziś nie potrafił mi wytłumaczyć gdzie w tym silniku podłączyć miernik na tym końcu. Podobną sytuację miałem w Renault 103-54, nieoryginalny filtr obniżył ciśnienie do tego stopnia, że podczas orki na wolnych obrotach zapalała się kontrolka. Po wymianie oleju na 15W/50 i założeniu dedykowanego filtra na gorącym ma teraz minimum 1-1.3 bara na gorącą.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v