Skocz do zawartości


Witam, w przyszła sobotę przyjedzie Lexion 440, oryginalny stan, kupiony w serwisie. Smarować, lać paliwo i kosić. Niezawodna elektronika na kablach, nie na płytach scalonych

-3200 mth na młocarni
-sita 3D
-poziomowanie hedera
-heder z wózkiem 6m C600 AutoContur
-perikns 250 km
-klimatyzacja
-komputer
-hura hydrauliczna
-sieczkarnia
-6 wytrząsaczy

Co widzimy na zdjęciu Claas Lexion 440?

Kombajn Claas Lexion 440 widoczny na zdjęciu to solidna maszyna rolnicza zaprojektowana do efektywnej pracy na polach zboża. Zdjęcie przedstawia kombajn w trakcie postoju, co można wywnioskować z jego lokalizacji na placu gospodarstwa. Model Lexion 440 jest napędzany silnikiem o mocy około 279 KM, co w połączeniu z bębnowym systemem omłotu zapewnia wysoką wydajność podczas żniw. Zbiornik ziarna o pojemności 9000 litrów pozwala na długotrwałą pracę bez konieczności częstego opróżniania. Maszyna gotowa jest do koszenia zbóż, co sygnalizuje obecność hedera z motowidłami, idealnego do tego rodzaju zbiorów. Typowa dla tej marki kolorystyka w odcieniach zieleni i bieli podkreśla nowoczesny design i zaawansowanie technologiczne linii Lexion.




Rekomendowane komentarze

Fajne kombajny ale czy warte swojej ceny ciężko powiedzieć. Kolega kupił nowego Lexiona z 5 lat temu, a rok temu NH, to żółty jego zdaniem nie umywa się do Claasa niczym oprucz ceny. Sam bym chętnie nabył jakiegoś Dominatora albo Mege ale jak popatrze na ich ceny a przede wszystkim stan zbliżony do złomu użytkowego to zaczynam wątpić.

1 godzinę temu, wojtal24 napisał:

a sprowadzasz mniejsze i tansze jakis namiar na Ciebie moze byc na priv

W tamta sobotę przyjechał MF36 w pięknym oryginalnym stanie, tez kupiony w serwisie fergusona, mth na fakturze, nie działało załączanie wysypu- okazało się, że była spalona dioda od sprzęgła. Teraz wszystko działa. Moim błędem było wystawienie go zbyt szybko a opóźnił się transport, jest mnóstwo wyświetleń i telefonów na olx z jego ogłoszenia i każdy zaczyna gadkę dlaczego tak długo stoi, mój błąd, chciałem wybadać za ile pójdzie 🤷‍♂️

Krzysztof81 napisał:

Mnie to najbardziej wk***ia u wszelkiej maści handlarzy- ogłoszenie wstawione miesiąc przed przywiezieniem, albo dzwonisz pytasz czy aktualne, nie sprzedany, patrzysz za tydzień znowu wystawiony tylko w wyższej cenie. Co jest k**wa? Po prostu było za dużo telefonów i handlarzyna postanowił podnieść cene.

Gadanie. Pojechałem do gdanska po ciężarówkę to zdjecia miała zrobione jak ją kupił 7lat wcześniej,a pracowała na zwirowni. Jeszcze był dym bo wziąłem ręka za amortyzator i go wyrwałem 😃


boogie7 napisał:

Dane z prospektu Claas'a z 2001 roku. Wtedy jeszcze nie było modeli Evolution z separatorem zębowym, tylko aktywne tzw. "widły" rozluźniające masę nad wytrząsaczami, znane w Megach.

20220703_210505.jpg

No zwracam Ci honor. Ogolnie na zielonym spodziaku z mb w 440 nigdy się nie spotkałem ale moze być że merc to tzw. alternative hp.


Nawet na konedacie patrzyłem to tam tylko perkins,ale wiadomo to nie wyrocznia

BMW jak kto lubi osobiście bym nie kupił  ;) po pierwszym lexusie chyba zostanę przy tej marce na dłużej 🙃 prawie 2 lata i zero awarii, 60 tyś przejechane i nic. Auto do bólu poprawne. A audi? To tylko audi 😂 szczerze mówiąc nie rozumiem zachwytu vagiem (vw skoda seat) (Audi s czy tam rs się wyłamuje z tego schematu) . To taki ursus wśród samochodów i tyle, ani to bezawaryjne, ani wyjątkowe. Taki o samochód których pełno , czyli nudny. 

No no teraz to popłynąłeś. Skoda przy audi to bieda w wykonaniu. Każdy poważny mechanik to powie. To tak jakby powiedzieć że valtra ma wszystko to co fendt ale jest tańsza. A kto jeździł tym i tym to twierdzi że valtra to padaka czy fendzie. 

@danielursus3p ale co ty porównujesz markę premium do standardowego audi czy bmw. Kupiłeś stary samochód i jesteś zadowolony bo ktoś go szanował a że jest wykonany solidnie to jesteś zadowolony. Porównaj ceny zakupu takiego nowego lexusa do standardowego audi czy bmki to do lexusa trzeba ładną gromadkę dołożyć. Sam napisałeś że audi rs to już inny samochód i z tym należy go porównać czy to pod względem ceny zakupu czy wykonania. Z powszechnymi audi czy bmkami można porównać toyotę której dużo brakuje. 

Tak samo jakbym powiedział że twój lexus to nic ciekawego przy ferrari czy porsche 

Jak kupisz Lexusa hybryde albo Toyote to nie nadążysz akumulatorów wymieniać. U mnie w pracy w Toyocie 5 lat i już dwa razy wymieniane- przebieg 40 tyś. W serwisie twierdzą że to normalne. To ja dzięki bardzo za tako niezawodność. Co do Audi to te starsze były trwałe, nowsze tak jak reszta bmwczy mercedesów- zeszła na psy.

2 godziny temu, krzychu121 napisał:

No no teraz to popłynąłeś. Skoda przy audi to bieda w wykonaniu. Każdy poważny mechanik to powie. To tak jakby powiedzieć że valtra ma wszystko to co fendt ale jest tańsza. A kto jeździł tym i tym to twierdzi że valtra to padaka czy fendzie. 

@danielursus3p ale co ty porównujesz markę premium do standardowego audi czy bmw. Kupiłeś stary samochód i jesteś zadowolony bo ktoś go szanował a że jest wykonany solidnie to jesteś zadowolony. Porównaj ceny zakupu takiego nowego lexusa do standardowego audi czy bmki to do lexusa trzeba ładną gromadkę dołożyć. Sam napisałeś że audi rs to już inny samochód i z tym należy go porównać czy to pod względem ceny zakupu czy wykonania. Z powszechnymi audi czy bmkami można porównać toyotę której dużo brakuje. 

Tak samo jakbym powiedział że twój lexus to nic ciekawego przy ferrari czy porsche 

No stary stary. Jak kupowałem miał 9 lat. Toyotę do audi to tak słabo raczej porównać. Myślę że bardziej do VW by pasowało. Porównuje oczywiście wyposażeniowo audi i bmw do lexa i ich wytrzymałość/niezawodność. Bmw czy audi w takim samym wyposażeniu nowy kosztował będzie podobnie kwestia kilku tyś. 

Jak szukać troszke starszego Lexusa to tylko z 2JZ pod maską 🔥 samochód jak każdy inny ale silnik to doskonała lokata kapitału.

7 godzin temu, krzychu121 napisał:

No no teraz to popłynąłeś. Skoda przy audi to bieda w wykonaniu. Każdy poważny mechanik to powie. To tak jakby powiedzieć że valtra ma wszystko to co fendt ale jest tańsza. A kto jeździł tym i tym to twierdzi że valtra to padaka czy fendzie. 

@danielursus3p

Popłynąłem czy nie takie jest moje zdanie. Mam mnóstwo znajomych którzy jeżdżą tylko VAGami i wyrobiłem sobie takie zdanie że te nowsze to wszystko jednym hvjem robione tylko znaczek inny. Pierwszy lepszy prosty przykład: w całej grupie od Skody po Audi występował problem z gumową powłoczką od przycisków szyb, bardzo brzydko się marszczyła, złaziła . W internecie na różnych grupach czy YT można sobie zobaczyć co to się wyprawia z tymi samochodami Premium, a o Audi mogę powiedzieć - zastaw się, a postaw się.

Takie rzeczy jak pstryczki itd to oczywiste że produkują dla całej grupy. Ale weź porównaj wyciszenie i jakość materiałów. W a4 b6 są duże lepsze materiały niż w skodzie octavi z 2012. A to nawet 10 lat różnicy. Zresztą miałem kiedyś b6 i się z mechanikiem rozgadalismy to pokazywał mi jak wygląda wyciszenie podłogi w b6. Pianka +/- 15 cm, w passacie około 10 cm a w skodzie 5-7 cm. A wszystko ten sam segment 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v