Skocz do zawartości

Zetor 3320 & Wol-Met 2B & Autosan D47



Zdążyć przed burzą...


Rekomendowane komentarze

Tur spisuje się bardzo dobrze, Zetor jest idealny do tego typu manewrów. Zwinnie i płynie można wykonywać rzeczy. Co do tych opon, to są trochę szersze (265mm) niż oryginał, ale za to niższe. Narazie jakoś daje radę na nich, dużego ciężaru nie dźwigam. Chciałbym założyć balonówki ale felgi + opony + dętki = około 1500zł. Tylko 11,5-80 ciężko się mają zmieścić pod błotnikiem, wystają jakieś 5cm. Z kolei 10,5-75 są za niskie. Mam jeszcze myśl przerobić felgę 17,5 cala na piastę od Zetora, i jeździć na oponach z busa 235mm, były by wyższe i nie bały by się ciężaru.
Rafał3320 napisał:

Tur spisuje się bardzo dobrze, Zetor jest idealny do tego typu manewrów. Zwinnie i płynie można wykonywać rzeczy. Co do tych opon, to są trochę szersze (265mm) niż oryginał, ale za to niższe. Narazie jakoś daje radę na nich, dużego ciężaru nie dźwigam. Chciałbym założyć balonówki ale felgi + opony + dętki = około 1500zł. Tylko 11,5-80 ciężko się mają zmieścić pod błotnikiem, wystają jakieś 5cm. Z kolei 10,5-75 są za niskie. Mam jeszcze myśl przerobić felgę 17,5 cala na piastę od Zetora, i jeździć na oponach z busa 235mm, były by wyższe i nie bały by się ciężaru.

Zawsze możesz też na tą felgę założyć opony 9.00 - 16, ale wtedy o tych błotnikach co masz możesz zapomnieć, chyba że jakoś przerobić. I koszt na pewno wyjdzie mniejszy niż balonówki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v