Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Miałem pewne obawy co do kolizji ale tak zamontowane są w d 35 i innych więc .... poza tym gdzie umieścisz przedni jak nie tam gdzie jest każde inne miejsce jest kolizyjne? A tylny musisz umiejscowić tyle samo od końca co przedni od początku paki żeby ciężar równo wypychały bo inaczej bedzie wichrować skrzynię przy kiprowaniu. Uszy nie mają nic wspólnego z siłownikami gdzie chcesz tam wstawisz. Czemu hl ma siłowniki i uszy tak dziwnid po rozmieszczane? bo nie ma znaczenia

Bodajże użytkownik czesio200 też przerabiał d46 na wywrotki i po przeróbce stwierdził że mógłby przesunąć przedni siłownik do tyłu i tylny do przodu i nie byłoby ryzyka kolizji. Uszy w jednej linii z siłownikami nie powodują gięcia ramy i akurat w HL-ce ośmiotonowej bardzo często użytkownicy dokładają trzecie ucho wywrotu. Nieważne, zrobiłeś jak uważałeś i jak Ci było wygodnie, ważne że spełnia swoją funkcję. Pytałem z ciekawości, dzięki za odzew...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v