Skocz do zawartości

John Deere 2650 zmiana turbo


kundys

montaż turbiny z Iveco eurocargo 3.9l. ta sama pojemność i podobne obroty więc powinno to zdać egzamin, ostatecznie czas pokaże. Za kilka dni się przekonamy


Rekomendowane komentarze

jaco512 napisał:

Nowa czy regenerowana? Sprawdź ile będzie pompować.

regenerowana, poprzednią też kiedyś regenerowalem. mam zegar zamontowany więc będę widział różnice

Odnośnik do komentarza

750 już zregenerowana kosztowała. tak widziałem filmik i kontaktowałem się z właścicielem tego sprzętu. on wstawił trochę inne turbo ale coś bardzo podobnego jeśli chodzi o wydajność i mówił że bije mu do 1.2 bara. tutaj jest zawór upustowy więc myślę że to nie problem wyregulować ciśnienie

Odnośnik do komentarza

Przepraszam że odgrzewam. Ale pada mi turbo w 2650 i mam kilka pytań odnośnie montażu z eurocargo.

1.Jak się sprawuje turbo? Jest odczuwalna różnica wzrostu mocy,  jak zbiera z dołu niema jakiejś turbo dziury na mniejszych obrotach?

czy pasuje bez problemu czy trzeba coś rzeźbić?  Wlot spalin, wydech, odpływ  i  dopływ oleju.  Oczywiście jeśli to nie problem.

Cz prościej założyc Holset hx27w z Daf LF

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, nik23 napisał:

 

Przepraszam że odgrzewam. Ale pada mi turbo w 2650 i mam kilka pytań odnośnie montażu z eurocargo.

1.Jak się sprawuje turbo? Jest odczuwalna różnica wzrostu mocy,  jak zbiera z dołu niema jakiejś turbo dziury na mniejszych obrotach?

czy pasuje bez problemu czy trzeba coś rzeźbić?  Wlot spalin, wydech, odpływ  i  dopływ oleju.  Oczywiście jeśli to nie problem.

Cz prościej założyc Holset hx27w z Daf LF

 

nie wiem czy prościej założyć holseta ale raczej będzie podobnie z przeróbkami, ciągnik jest zdecydowanie bardziej elastyczny w porównaniu do oryginału. ciężko powiedzieć ile mocy doszło ale myślę że z 10 do 15 km. jeden bieg wyżej przy orce. trzeba dorobić kryzę przejściówkę z kolektora wydechowego na turbo. dopływ oleju bez przeróbek, jedynie trzeba krociec z oryginału wykręcić i wkręcić. odpływ oleju, trzeba zrobić przejściówkę długą na kilka cm. jeszcze trzeba delikatnie skrócic kolanko od turbiny które idzie do kolektora ssącego i przyspawac kółko aby złapać opaską. jeśli byłbyś zainteresowany przeróbka i tymi przejściami napisz być może że uda mi się ogarnąć bo brat to wypalał wszystko. ogólnie nie ma tragedii szczególnie gdy już człowiek to zrobił. No i jeszcze dochodzi puszka wydechu no chyba że wyprowadzisz rurę bezpośrednio ale wtedy będzie trochę głośniejszy. Na pewno przeróbka warta uwagi

Edytowane przez kundys
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v