John deere 2650 turbo z Iveco
 

John deere 2650 turbo z Iveco

  • 1952 wyświetleń
pracę przy turbo ukończone. Być może będzie trzeba jeszcze dostroić otwieranie zaworu gdyby było za duże ciśnienie ale póki co przy rozpędzaniu się jakiś 1 bar jest

Informacje o zdjęciu John deere 2650 turbo z Iveco


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 417 2880

Dawkę na pompie będziesz zmieniał czy zostanie fabrycznie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kundys
  • 26 601
dawka już wcześniej była podniesiona o 1/3. Być może jeszcze się podniesie jeśli będzie taka potrzeba

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kundys
  • 26 601
garrett 702989-0003 taki numer seryjny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymek
  • 55 808
Mikruss napisał:

holset hx35?

u kolegi mazda 323 śmiga na hy35

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kundys
  • 26 601
szymek napisał:

Mikruss napisał:

holset hx35?

u kolegi mazda 323 śmiga na hy35

ja dobierałem na podstawie pojemności i obrotów silnika jakie były w ciężarówce, zobaczymy jak przy ciężkiej pracy będzie się spisywać, bez obciążenia czuć elastyczność oraz lepsza reakcję na gaz no i większe ciśnienie na zegarze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kundys
  • 26 601
Uziu92 napisał:

elegancko zrobione 👍

dzięki, wszystko było wycinane na laserze. Miejmy nadzieję że będzie tak pracować jak wygląda.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 6598 19025

aby spływ był swobodny z turbiny to będzie ok. Możesz delikatnie kąt wtrysku mu przyspieszyć i dać większą dawkę paliwa, będzie duża różnica

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kundys
  • 26 601
Uziu92 napisał:

aby spływ był swobodny z turbiny to będzie ok. Możesz delikatnie kąt wtrysku mu przyspieszyć i dać większą dawkę paliwa, będzie duża różnica

czy jest sens przyspieszać kąt wtrysku czy sama dawka nie wystarczy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 6598 19025

musisz zobaczyć sam jak będzie lepiej, ale odpowiednik doładowany danego silnika wolnossącego ma delikatnie wcześniej kat niż wolnno ssący

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 417 2880

2650 miał fabrycznie turbo, można by sprawdzić jakie ustawienia miał ten silnik w JD 6200 i Renault Ceres i Ares.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kundys
  • 26 601
Uziu92 napisał:

musisz zobaczyć sam jak będzie lepiej, ale odpowiednik doładowany danego silnika wolnossącego ma delikatnie wcześniej kat niż wolnno ssący

ale ten silnik fabrycznie jest doładowany. ja wcześniej dawkę delikatnie zwiększyłem. jeśli będzie taka potrzeba jeszcze trochę ją podniosę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 6598 19025

aa to spoko, myślałem że wolno ssaka na dołądowany zrobiłeś.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • martin68
  • 9 333

Wygląda konkretnie ciekawe jak by czysty przelot zrobić jak by chodził 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ziutek92
  • 28 199

Już w swoje renowce Ares 816 zrobiłem czysty przelot to teraz muszę w nausznikach pracować 😁

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kundys
  • 26 601
martin68 napisał:

Wygląda konkretnie ciekawe jak by czysty przelot zrobić jak by chodził 

na przelocie nie było tragedii ale jednak zrobiliśmy tłumik. dawkę jednak się zwiększyło na ile to było możliwe. jest teraz mega elastyczny w porównaniu do oryginału jak również zyskał na mocy. koszty również nie były okropne. można tylko polecać przeróbkę. te turbiny nie są drogie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 417 2880

Podasz namiar na sklep gdzie zamawiałeś turbo?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kundys
  • 26 601
http://genesisturbo.pl/eurocargo-/1233-turbo-iveco-eurocargo-39-150-165-km-e17-702989-5006s.html

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
kundys

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • kundys
  • 26 601

jeśli chodzi o przejścia z kolektora oraz na tłumik to mam możliwośc coś takiego ogarnąć

received_890694061626571.jpeg

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 417 2880

Jak wypadły wiosenne prace po zmianie turbo, ile pompuje pod obciążeniem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
kundys

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • kundys
  • 26 601
14 minut temu, jaco512 napisał:

 

Jak wypadły wiosenne prace po zmianie turbo, ile pompuje pod obciążeniem?

 

nie ten ciągnik. jedno przełożenie wyżej przy ciężkich pracach plus do tego mega elastyczność i hece zapas mocy. prace można wykonywać przy obrotach 1900 obrotach gdzie ciśnienie jest około 0.5-0.6. max 1 bar. dawka paliwa jest na maxa ustawiona. polecam przeróbkę tym bardziej że koszt nie jest ogromny do zyskanego czasu

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj