Skocz do zawartości

Zawór 4-drożny wabco


yacenty

Jak go rozebrać, na dole jest coś w rodzaju gumki ze srubką - ucieka stąd powietrze, po 10 minutach w układzie jest 0bar. Musze dobra chwilę pompować nim ruszę. Pacjent opryskiwacz Hardi


Rekomendowane komentarze

Nie wiem czy jest sens oryginalny komplet naprawczy kosztuje 35 euro a cały zawór hzs-4 kupisz za dwie stówki. 

Odnośnik do komentarza
  • Root Admin

Wiesz co, jakoś nie chce hzs-4. Założyłem nowy do Hlki i po 2 latach już jest mocno pordzewiały i też powietrze mi ucieka z układu. Jednak wolałbym kupić tutaj zestaw naprawczy i spróbować naprawić ten zawór. Mam wrażenie ze czasem lepiej jeździć 20 letnim mercedesem niż nową skodą.

Odnośnik do komentarza

HZS-4 jest jego kopią więc rozbiera się go tak samo jak ten, różnią się elementami wewnątrz. Taki zawór jako nowy wabco możesz też kupić nowy koszt 500-600zł. Rozumiem cię doskonale też wolę markowe podzespoły. Kup sobie jeszcze przy okazji płyn do pneumatyki wabcothyl zapobiega zamarzaniu resztek wody w układzie przez co mocno wydłuża ich żywot. 

 

i w końcu nie napisałem jak rozebrać :) Zawór rozbierasz odkręcając śruby m6. 

Kilka przydatnych linków :

9710023000_-_605_d_01.tif (wabco-auto.com)

wabco_product-catalogue_pl.pdf (wabco-customercentre.com)

Edytowane przez hubertb
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v