Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Deutz-Fahr 5110G?

Ciągnik Deutz-Fahr 5110G pracuje na polu podczas orki, co doskonale ilustruje jego wydajność i możliwości technologiczne. Wyposażony w silnik FARMotion, o mocy wynoszącej 106 KM, gwarantuje niezawodną siłę napędową w trudnych warunkach terenowych. Dzięki mechanicznej skrzyni biegów 30/30, operator ma pełną kontrolę nad prędkością pracy, co zwiększa efektywność wykonywania zadań. Deutz-Fahr 5110G współpracuje z pługiem, co pozwala na równomierne przeorywanie gleby, przygotowując ją na przyszłe zasiewy. Konstrukcja ciągnika, w połączeniu z jego osiągami, idealnie wpisuje się w wymagania intensywnej pracy rolniczej, gdzie szybkość i precyzja są kluczowe. Moc i zaawansowane parametry techniczne tego modelu czynią go skutecznym narzędziem w każdego rodzaju gospodarstwie.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Witam.
6km to na trójce polowej, 8 już na 4? U mnie na trójce i na zającu to wyje aż uszy bolą, a na 4 żółw to nie dość, że wyje to jeszcze jarmoli jak by się miała przekładnia rozlecieć, 4 zając nie próbowałem, bo nie ma sensu, ciągnik porażka. Ciągnik nowy 160 godzin. U Pana cicho przekładnia pracuje?
Z góry dziękuje za odpowiedź i Serdecznie Pozdrawiam.

bo jak u mnie był ponad 200mth to nie chcieli to brać wzięli to jak miał około 700 mth na naprawę A przy okazji doszły


Tak na dwóch biegach. przy 200 min były zgłaszane zgrzyty przy zmianie z 4 na 5 ale powiedzieli że za mało ma przejechanie i może się ułoży. zabrali to na gwarancję jak miał koło 600mth i wymienili synchronizatory 4 i5 bieg do tego doszły uszczelniacze na wale korbowym bo się lało z przodu i z tylu. Musisz z zrobić trochę więcej godzin i go na gwarancję oddać

Dziękuję za odpowiedź.
Przepraszam, ze dopiero teraz odpisuję, ale wcześniej nie widziałem, że Pan napisał, powiadomienia też nie było.
Nie ma jak zrobić więcej godzin, bo też hamulce mu blokuje. Po zahamowaniu hamulcem nożnym i puszczeniu czuć, że ciągnik trzyma jeszcze przez kilka-kilkanaście metrów(w zależności od temperatury otoczenia, czym zimniej tym dłużej trzyma), po czym strzeli cos w tylnym moście i dopiero widać, że luźno idzie i już nie trzyma.
Uszczelniacz na wale leje ale tylko z tyłu(cieknie między silnikiem a skrzynią). Był raz na naprawie gwarancyjnej, przy 80 kilku godzinach, bo na 4 polowej tłukło w skrzyni i drżała dźwignia zmiany biegów jakby do końca nie był bieg wbity, a 5 ciężko było wbić, bo dźwignia aż uderzała o plastik kokpit. Wymienili tylko wybierak biegów ten na zewnątrz skrzyni i dźwignię zmiany biegów, tyle tylko dało, że 5 już nie uderza w plastik.
Zamiast rozpołowić ciągnik i zajrzeć do skrzyni i wymienić synchronizatory oraz uszczelniacz na wale silnika to wymienili uszczelkę misy olejowej i podłubali przy tym wybieraku.
Ciągnik stał u nich ponad 5 miesięcy. Teraz olewają temat i zbywają naprawę.

Edytowane przez SW400kruger

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v