Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Farmtrac 680 Dtn?

Ciągnik Farmtrac 680 DTN pracuje na polu podczas koszenia traw, demonstrując swoją moc 80 KM, którą dostarcza 4-cylindrowy silnik Perkins o pojemności 3.3 litra. Maszyna wyposażona jest w mechaniczną skrzynię biegów 12/12, co zapewnia precyzyjną kontrolę jazdy i efektywność podczas różnorodnych prac rolniczych. Ciągnik współpracuje z kosiarką, wykorzystując swoją siłę i wydajność do szybkiego i skutecznego koszenia dużych powierzchni. Maksymalny udźwig tylnego TUZ o wartości 2500 kg pozwala na wszechstronne wykorzystanie Farmtrac 680 DTN w gospodarstwie, wspierając różne zadania wymagające podnoszenia i transportu sprzętu. Zdjęcie ukazuje go w akcji, podkreślając solidną konstrukcję i zdolność do pracy w trudnych warunkach terenowych.

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

damianos95 napisał:

9 godzin temu, krzychu1271 napisał:

To już mój 4 farmtrac, i żaden z perkinsem, więć mam nadzieję, że i tym razem nie będzie źle.

A zdradzisz jego cene w podstawowej wersji ewentualnie z klima ?

115 tys netto, wersja King, tam masz już klimę i siedzenie pneumatyczne w standarcie. U mnie doszedł dodatkowo przedni tuz, wzmocniony podnośnik, rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej 3 sekcyjny z funkcją pływającą, opony radialne na profilu 85. A ostateczna cena zależy od tego co uda się utargować u dealera.


pawelmf napisał:

krzychu1271 napisał:

W 2001 roku był Escort 335, taki mały ciapek jak 30, póżniej 70 4wd i 665 dt, i teraz 680 DTN.

3 ostatnie podobnej mocy. Czemu taki wybór.

Nie potrzebuję ciągnika o większej mocy, a 680 zastąpił 665, ktory został sprzedany.

@soltys42 już nie. Sprawdź specyfikację na stronie- w 675 DTn przedni most jest produkcji Farmtrac, nie Carraro, a 690 wogóle w ofercie nie ma, wykończyły go normy emisji albo oszczędności... Ciekawe kiedy po cichu do innych modeli wprowadzą swoje podzespoły bez zmiany nazwy samego ciągnika

Edytowane przez MF675ursus
MF675ursus napisał:

@soltys42 już nie. Sprawdź specyfikację na stronie- w 675 DTn przedni most jest produkcji Farmtrac, nie Carraro, a 690 wogóle w ofercie nie ma, wykończyły go normy emisji albo oszczędności... Ciekawe kiedy po cichu do innych modeli wprowadzą swoje podzespoły bez zmiany nazwy samego ciągnika

Moja 680 ma skrzynie i mosty carraro, co wynika z instrukcji obsługi oraz tabliczek na podzespołach, tylko silnik E 4.346 CR, więc nie wiem skąd kolega MF675ursus ma takie informacje, może tylko mi się taki trafił, a pozostale są inne 😉 - skrzynia przekladniowa z rewersem i reduktorem Carraro, - tylny most Carraro T100 - przedni most Carraro 20.16

Pozostałe również się dobrze sprawowały, gdyby było inaczej nie kupowałbym kolejnego. Proste i dobre materiałowo ciągniki. Oczywiscie w tym najnowszym widać postęp, chociażby w instalacji elektrycznej, która ładnie jest zrobiona w peszlach, ładnie poukładana i pospinana, umiejscowienie bezpieczników, przekaźników i sterownika silnika przemyślane. Wyglada ładnie a jak będzie się sprawowało zobaczymy, narazie jest 11mtg to jeszcze nie ma o czym mówić. W tych starszych ta prostota się sprawdziła.

krzychu1271 napisał:

Pozostałe również się dobrze sprawowały, gdyby było inaczej nie kupowałbym kolejnego. Proste i dobre materiałowo ciągniki. Oczywiscie w tym najnowszym widać postęp, chociażby w instalacji elektrycznej, która ładnie jest zrobiona w peszlach, ładnie poukładana i pospinana, umiejscowienie bezpieczników, przekaźników i sterownika silnika przemyślane. Wyglada ładnie a jak będzie się sprawowało zobaczymy, narazie jest 11mtg to jeszcze nie ma o czym mówić. W tych starszych ta prostota się sprawdziła.

nie boisz się silnika? to jest silnik fordowski na licencji robiony przez hindusów? części będą od Forda pasowały czy jak? Jak z filtrami? i innymi pierdolami eksploatacyjnymi na jakim oleju jest zalany?

kabaczek89 napisał:

krzychu1271 napisał:

Pozostałe również się dobrze sprawowały, gdyby było inaczej nie kupowałbym kolejnego. Proste i dobre materiałowo ciągniki. Oczywiscie w tym najnowszym widać postęp, chociażby w instalacji elektrycznej, która ładnie jest zrobiona w peszlach, ładnie poukładana i pospinana, umiejscowienie bezpieczników, przekaźników i sterownika silnika przemyślane. Wyglada ładnie a jak będzie się sprawowało zobaczymy, narazie jest 11mtg to jeszcze nie ma o czym mówić. W tych starszych ta prostota się sprawdziła.

nie boisz się silnika? to jest silnik fordowski na licencji robiony przez hindusów? części będą od Forda pasowały czy jak? Jak z filtrami? i innymi pierdolami eksploatacyjnymi na jakim oleju jest zalany?

napisałem do ciebie na priv.

krzychu1271 napisał:

kabaczek89 napisał:

krzychu1271 napisał:

Pozostałe również się dobrze sprawowały, gdyby było inaczej nie kupowałbym kolejnego. Proste i dobre materiałowo ciągniki. Oczywiscie w tym najnowszym widać postęp, chociażby w instalacji elektrycznej, która ładnie jest zrobiona w peszlach, ładnie poukładana i pospinana, umiejscowienie bezpieczników, przekaźników i sterownika silnika przemyślane. Wyglada ładnie a jak będzie się sprawowało zobaczymy, narazie jest 11mtg to jeszcze nie ma o czym mówić. W tych starszych ta prostota się sprawdziła.

nie boisz się silnika? to jest silnik fordowski na licencji robiony przez hindusów? części będą od Forda pasowały czy jak? Jak z filtrami? i innymi pierdolami eksploatacyjnymi na jakim oleju jest zalany?

napisałem do ciebie na priv.

nie dotarło nic a chciałbym z tobą pogadać bo sam o nim bardzo myślę i już w sumie zaklepałem u dealera


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v