Skocz do zawartości

T-25



Po przesiadce z zetora 25 jestem zadowolony wiadomo trochę cieknie olej ale oprócz tego same plusy a już napewno rewers super sprawa w ogrodzonym polu :)
  • Like 3



Rekomendowane komentarze

Ojciec jesienią wymieniał pompe paliwa w jumzie no to tradycyjnie silikon.Oczywiście lało sie jak z cebra. Druga runda własnoręcznie wykonane uszczelnienie - leje się dalej. Zakup fabrycznej uszczelki o grubości 3mm jest ok. Tam jest tak splanowana pokrywa że gołym okiem widać że krzywo. Jak z rodzielacza lało się jak z cebra to wymiana na nowy oryginalny - efekt leje się 50% tego co wcześniej 😉


Kiedyś mieliśmy Władka na jedną wajche to faktycznie aż tak mocno nie ciekł.

1 godzinę temu, Krzysztof81 napisał:

Ojciec jesienią wymieniał pompe paliwa w jumzie no to tradycyjnie silikon.Oczywiście lało sie jak z cebra. Druga runda własnoręcznie wykonane uszczelnienie - leje się dalej. Zakup fabrycznej uszczelki o grubości 3mm jest ok. Tam jest tak splanowana pokrywa że gołym okiem widać że krzywo. Jak z rodzielacza lało się jak z cebra to wymiana na nowy oryginalny - efekt leje się 50% tego co wcześniej 😉

 

Kiedyś mieliśmy Władka na jedną wajche to faktycznie aż tak mocno nie ciekł.

 

Posiadam jumza i nie jest tak źle z wyciekami, trochę z rozdzielacza cieknie a w siłowniku czas wymienić uszczelnienie ( siłowniki rosyjskie to nieporozumienie uszczelniacze są nietrwałe )ale to wszystko bardziej z tura przewody przepuszczają na zakuwaniach kiedyś szybciej przewód pęk iż  przepuszczał na zakuwaniach.  Co do t 25 to te starsze były bardziej trwałe i odlewy lepiej wykonane.    

4 godziny temu, Krzysztof81 napisał:

Ojciec jesienią wymieniał pompe paliwa w jumzie no to tradycyjnie silikon.Oczywiście lało sie jak z cebra. Druga runda własnoręcznie wykonane uszczelnienie - leje się dalej. Zakup fabrycznej uszczelki o grubości 3mm jest ok. Tam jest tak splanowana pokrywa że gołym okiem widać że krzywo. Jak z rodzielacza lało się jak z cebra to wymiana na nowy oryginalny - efekt leje się 50% tego co wcześniej 😉

 

Kiedyś mieliśmy Władka na jedną wajche to faktycznie aż tak mocno nie ciekł.

 

Taa pewnie jeszcze tego czerwonego octowego silikonu nawalił i się dziwi że cieknie.

U ruskich podstawowym problemem jest słaba i mało dokładna obróbka metali. Który Wańka stał przy maszynie tak robił. U jednego jest ok u drugiego trzeba podkładki z filcu robić albo ten ich patent ze sznurkiem na wale korbowym. To nie Japońskie auta gdzie wszystko pasuje co do setnej milimetra i uszczelek praktycznie w silniku nie ma, wszystko na uszczelnieniach.

Piotruniu25 napisał:

47 minut temu, Bercik92 napisał:

Mój ruski na 3 imię ma wyciek zaraz po drugim imieniu czyli awarii 🤪

Zobaczymy czy Fendt wykręci taki przebieg bez awarii 😂 Serwis będzie konto zamiatał.

2 inne światy. Nie ma co porównywać.... 🙄 To tak jak byś porównał młoda dziewczynę i stara babkę która dłużej pochodzi "bez awarii" 🤪


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v