Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fendt 718 ?

Ciągnik Fendt 718 Vario wykonuje prace na placu gospodarstwa, prezentując swoją imponującą moc znamionową 180 KM. Wyposażony w nowoczesny silnik sześciocylindrowy o pojemności skokowej 6,1 litra, ten model marki Fendt wyróżnia się efektywnością i niezawodnością. Dzięki bezstopniowej przekładni Vario, Fendt 718 zapewnia płynną i elastyczną jazdę, co czyni go idealnym dla różnorodnych zadań rolniczych. Na zdjęciu współpracuje z siewnikiem, co bez trudu umożliwia wysoka moc ciągnika oraz innowacyjna technologia, wspierając efektywność pracy na każdym etapie.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

PerezStunt napisał:

Ta seria 700 przeżyje te nowa serie z panoramiczna szyba przednią ?

One mają bardzo wiele wspólnego, od 2011 w górę różnią się jedynie dołożonym scr i inna kabina, potem doszedł jeszcze ad blue.. Wszystko zależy kto tym jeździ i jak dba, pod względem wytrzymałości technicznej uważam że starsza seria jest ciut mocniejsza

tolko napisał:

przeżyje ale nie silnik deutza

Błąd, słyszałeś pewnie dużo różnych teorii o deutzu, Fakt ma swoje mankamenty ale jest raz że tani w remoncie, dwa jest bardzo oszczędny a trzy jest bardzo elastyczny stąd fajna dynamika praca, man to klocek stworzony z myślą o obciążeniu, ale bez obciążenia, szczególnie przy bardzo niskim, trochę myszkuje i nie pracuje już tak fajnie, pozatym pali..

6 godzin temu, agromichal napisał:

Błąd, słyszałeś pewnie dużo różnych teorii o deutzu, Fakt ma swoje mankamenty ale jest raz że tani w remoncie, dwa jest bardzo oszczędny a trzy jest bardzo elastyczny stąd fajna dynamika praca, man to klocek stworzony z myślą o obciążeniu, ale bez obciążenia, szczególnie przy bardzo niskim, trochę myszkuje i nie pracuje już tak fajnie, pozatym pali..

Do mana wystarczy wziąć i wiesz w czym siedzisz😁 nowy 936 pod obciążeniem chodzi jak by rozpędzająca się lokomotywa czuć i słychać moc. Deutz zaś jak kosiarka spalinowa słychać tylko wentylator🤣😂😂 ale silniki bardzo fajne przy konkrety obciążeniu bak w 14godzin łykają bez problemu.

Jeździłeś kiedyś manem i deutzem? Mam porównanie bo na codzień nimi pracuje i naprawiam je, nie wiem gdzie słyszałeś lokomotywę w 6 gen bo jego prawie wcale nie słychać, przy 1500 obrotach jedynie mruczy 😂. To jest nowy man, jeśli przeżyje połowę starego mana będzie sukces. Już można policzyć że ciężko będzie dobić mu do 12 tys, a kosztami będzie 2 razy droższy jak remont deutza, także niema co się jarać 6 gen bo póki co 3 generacja i tak wymiata

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v