Skocz do zawartości

Ursus Finn 1224 DL Turbo Transporter



no to kierownice juz można zamontować... ;) co te uzależnienie robi z człowiekiem... ;)

  • Like 7



Rekomendowane komentarze

znowu gownoburza jaki to za 50 tys idzie ciągnik kupić, a prawda jest taka ze za 40 tys ludzie sprzedają zetory 7245... gdzie ciągnik z zachodu w stanie przynajmniej dobrym o mocy 120 koni to pewnie minimum 80 tys. jak nie masz 100 tys w kieszeni to nie pchaj się w zachodni ciągnik no chyba ze chcesz skarbonke kupić i tak po 5-10 tys do niego dokładać

  • Like 4
  • Thanks 1
11 godzin temu, kamcio15 napisał:

Kupiłeś z ładowaczem, czy tylko sama adaptacja jest? 

sama adaptacja tylko od alo sweden jest, raczej nie będę jej sprzedawał , bo może się poszuka takiego tura i do 914 by się założyło  bo ten T5 już swoje przeżył... ale rozdzielacza przy nim nie ma. na razie będę jeździł puki tuza nie założę , niech robi za dociążenie bo dostęp do wszystkiego jest ok.

8 godzin temu, krzysio22 napisał:

A dokładając do dobrego stanu kolejne 50 to już można byłoby się pokusić o nowego na PROW, o ile jest taka możliwość ;)

też tak by było można, może jak będę kupował kolejny ciągnik z większym budżetem to na rynku używek pojawią się nowe "legendy niezawodności" ....

7 godzin temu, Firewall88899 napisał:

znowu gownoburza jaki to za 50 tys idzie ciągnik kupić, a prawda jest taka ze za 40 tys ludzie sprzedają zetory 7245... gdzie ciągnik z zachodu w stanie przynajmniej dobrym o mocy 120 koni to pewnie minimum 80 tys. jak nie masz 100 tys w kieszeni to nie pchaj się w zachodni ciągnik no chyba ze chcesz skarbonke kupić i tak po 5-10 tys do niego dokładać

zetory.... a zobaczcie po ile 1634?? ładne egzemplarze od 60 w górę... albo 16245 ze skrzynią 3....  i też podzielam zdanie ,że jak zachodnie to ze 100 w kieszeni, wtedy jest sens kupować, bo jak przeglądałem w tej cenie to już było na czym oko zawiesić....   bo w moim budżecie  jak było coś ładnego zachodniego to albo cena netto czyli brutto robiło się już grubo powyżej 50, albo coś szarpie w skrzyni , albo coś się działa lub inne usterki , lub każda opona łysa i innej marki lub co gorsza odmalowany jak wska na przegląd...  z 5tyś godzin. A prawda jest taka że te "legendy" nie zawodności mają lata swojej świetności dawno za sobą...

3 godziny temu, pawlus224 napisał:

Nie ma reguły , tak samo możesz wsadzać pieniądze w krajowego Ursusa i też czekać za niektórymi częściami , tak samo jak w zachodnim. Dlatego zarówno Ursus jak i "reszta świata" mają i dobre i złe opinie.

tak, zgadzam się, tylko ursusa/zetora naprawię za nie duże pieniądze , a nie stać mnie na niespodziewany wydatek 10-20 tyś na remont w sezonie... gdzie "nowy" by stał i czekał , i tak ursusem musiałbym robić...  też jeśli ursus /zetor używany to tylko i wyłącznie wersja eksportowa nie tknięta ręką handlarza... bo eksportowego którego zajeździli w kraju już miałem... i każdy wie co w nim siedziało...

12 minut temu, robi57362 napisał:

to może wkoncu nastana normalne ceny ciągników choć wątpię w to . to wszystko jest ze sobą połączone nie będzie dofinansowania nie będzie sprzedaży to nie będzie watu wielu miejsc pracy itp

tak, tylko pytanie jak poszybują ceny używek w górę.... ;) to może się okaże że jeszcze ta 1224 to będzie dobre ulokowanie kapitału... ;)

  • Like 5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v