Skocz do zawartości

Zarządzanie pamięcią obrotów silnika New Holland - CRPM Constant RPM speed engine



Fabryka nie chciała to sam dołożyłem.




Rekomendowane komentarze

12 minut temu, sumek666 napisał:

A ja jestem leniwy i każda czynność, która idzie uprościć staram się upraszczać.

Teraz na uwrociu nadusze 2 guziki, rewers, 2 guziki i nazad ogień 🔥

ale po nastawieniu obrotów to chyba wystarczy jeden guzik nacisnąć i po uwrociu też jeden.Bo się pogubiłem.

Tomek90 napisał:

16 minut temu, damian12345 napisał:

ja mam pamięć obrotów silnika w steyr kompakt, ale przydałoby się on/off na multikontrolerze bo są wolne przyciski. U mnie się nie dezaktywuje poprzez naciśnięcie gazu.

A co to kompakt ma multicontroller? 

https://images.app.goo.gl/MZ4N3nZedcgRGFjLA coś takiego

Nic nie zmądrzałem. Zawsze mi się Fendty podobały, a im starszy jestem tym bardziej przekonuje się, że te ciągniki mają sens. 

Dzisiaj byłem u klienta i opowiadał, że JD 120 KM i Fendt 120 KM wożą obornik na pryzmę. JD robi 5 kursów, a Fendt 6,5 kursu na tej samej ilości paliwa z tą samą przyczepą. 

3 minuty temu, sumek666 napisał:

Nic nie zmądrzałem. Zawsze mi się Fendty podobały, a im starszy jestem tym bardziej przekonuje się, że te ciągniki mają sens. 

Dzisiaj byłem u klienta i opowiadał, że JD 120 KM i Fendt 120 KM wożą obornik na pryzmę. JD robi 5 kursów, a Fendt 6,5 kursu na tej samej ilości paliwa z tą samą przyczepą. 

Strzel ile mógł spalić  939(gadaliśmy o jego odblokowanej skrzyni) w trasie ok 120km cały czas z ładunkiem ok 35t+ masa przyczep

1 minutę temu, sumek666 napisał:

John Deere to złom. :)

aż tak to nie, po prostu lubi ON


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v