Skocz do zawartości

New Holland - kontrolka stop



Od czego może być ta kontrolka?


Rekomendowane komentarze

Ten komunikat jest z czujnika pod kabiną z prawej strony. Jest przy małej pompie hydraulicznej która jest od wspomagania kierownicy i jednocześnie do podpwania oleju do smarowania skrzyni biegów. W moim przypadku był uszkodzony czujnik ale zmieniłem też pompe na nową bo juz nie do końca miała odpowiednie ciśnienie. Pierwsza od góry ikonka jest od smarowania skrzyni a druga na dole jest od wspomagania

Edytowane przez adamo_89

Jeszcze mi się przypomniało że jest jeszcze drugi czujnik od ciśnienia oleju podawanego na smarowanie skrzyni biegów i jest podłączony pod ten komunikat. Ten drugi czujnik znajduje się z tyłu po lewej stronie między zbiornikiem paliwa a skrzynia biegów, żeby się do niego dostać trzeba odkręcić zbiornik i trochę od sunąć zbiornik i się łatwo wykręca. Tam z tego co pamiętam bedą elektrozawory i będą tam przy nich chyba dwa czujniki obok siebie i ten czujnik o którym pisze będzie pierwszy od tyłu ciągnika. Jak podejmiesz od tyłu do ciągnika to go zobaczysz po lewej stronie to będzie ten właśnie pierwszy. 

 

W nowszych modelach ciągników już zrobili ze są dwa oddzielne komunikaty do tych czujników a w tych modelach jest ze w jednym komunikacie pokazuję dwa czujniki i trzeba sprawdzić który z nich wyrzucił informacje czy ten od wspomagania czy ten od smarowania skrzyni biegów.

 

 

A kontrola stop wyświetla się dlatego że nie można kontynuować dalszej jazdy a nie dlatego ze ręczny źle spuszczony!!

 

Edytowane przez adamo_89
Dnia 13.01.2021 o 23:41, adamo_89 napisał:

Jeszcze mi się przypomniało że jest jeszcze drugi czujnik od ciśnienia oleju podawanego na smarowanie skrzyni biegów i jest podłączony pod ten komunikat. Ten drugi czujnik znajduje się z tyłu po lewej stronie między zbiornikiem paliwa a skrzynia biegów, żeby się do niego dostać trzeba odkręcić zbiornik i trochę od sunąć zbiornik i się łatwo wykręca. Tam z tego co pamiętam bedą elektrozawory i będą tam przy nich chyba dwa czujniki obok siebie i ten czujnik o którym pisze będzie pierwszy od tyłu ciągnika. Jak podejmiesz od tyłu do ciągnika to go zobaczysz po lewej stronie to będzie ten właśnie pierwszy. 

 

W nowszych modelach ciągników już zrobili ze są dwa oddzielne komunikaty do tych czujników a w tych modelach jest ze w jednym komunikacie pokazuję dwa czujniki i trzeba sprawdzić który z nich wyrzucił informacje czy ten od wspomagania czy ten od smarowania skrzyni biegów.

 

 

A kontrola stop wyświetla się dlatego że nie można kontynuować dalszej jazdy a nie dlatego ze ręczny źle spuszczony!!

 

sprawdzalismy te 2 czujniki tez sa dobre

Ale rozumiem że przy zapalonym ciadniku sprawdzałeś?? Bo jak sprawdzisz je czy pracują pod dobrym ciśnieniem. A ten komunikat ci się odpala odrazu jak ciągnik odpalisz czy po jakimś czasie??


skoro masz ciśnienie sprawdzone jest ok to nie ma innej opcji albo masz problem z elektryką albo nasz któryś czujnik walnięty. Zrób jeszcze tak że zdejmij przewody z czujników i zobacz czy będzie ten komunikat jesli nie będzie to elektryka dobra i wtedy na pewno będzie któryś czujnik. Nie ma innej opcji skoro pompa doje dobre ciśnienie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v