Skocz do zawartości

Modernizacja felgi w12 do ursus 1004.



Ciągnik szykuje pod tura dlatego szersze felgi i opony.

Rekomendowane komentarze

Jaki rozmiar? Ja mam u siebie 460/70 r24 i na styk pasują na zakręcie między ramą a oponą jest około 1,5 cm luzu, ale po zmianie opon pojawił się problem z turem. U mnie oprócz szerokości także wysokość się zmieniła i jak się opuszcza tura na skręconych kołach to siłowniki opierają się o oponę. Jakie masz opony z tyłu? Dopasowałeś rozmiary, aby napęd się zgrał?

Konvaro ma rację tutaj Max 360/70r24 ja mam takie na oryginalnych felgach 10lat przy turze i nic się nie dzieje


bears napisał:

Ciekawie będzie, tam most nawet na tych od roweru nie wytrzymuje a co dopiero na takich 

ten most jest pancerny co ci nie wytrzymuje przy turze? mam 10 lat tura nieraz podnosiłem po 1800-2000kg i nic przy moście nierobione oczywiście obciążnik na tylnym tuzie 1200kg

ty masz rentgena w oczach że porównujesz mosty na oko? idąc twoim tokiem myślenia porównaj go do nowych zetorów New hollandów Kubot i innych wynalazków. coś co wygląda na mocne i wytrzymałe może być kruche wszystko zależy od użytych materiałów Ursus miał najnowocześniejszą odlewnie na świecie znam przypadki jak ludzie jeżdzili ursusami bez oleju bez smarowania i chodziło to nieprawdopodobnie długo

52 minuty temu, tomek904 napisał:

ty masz rentgena w oczach że porównujesz mosty na oko? idąc twoim tokiem myślenia porównaj go do nowych zetorów New hollandów Kubot i innych wynalazków. coś co wygląda na mocne i wytrzymałe może być kruche wszystko zależy od użytych materiałów Ursus miał najnowocześniejszą odlewnie na świecie znam przypadki jak ludzie jeżdzili ursusami bez oleju bez smarowania i chodziło to nieprawdopodobnie długo

 

50 minut temu, Pigmei napisał:

@bears ponad 4o lat te mosty są w użyciu a ty je oceniasz na podstawie wyglądu? O.o Twoje podejście i opinia  nie zasługuje nawet na komentarz z naszej strony.

Rozbierz najpierw jeden z drugim most to pogadamy bo widać że w życiu tego nie wiedzieliście. Przekładnia jest o niebo większa i masywniejsza w porównaniu do tej Ursusa więc pisanie że ten most jest pancerny jest co najwyżej śmieszne. Na pewno nie jest zła i jakoś mocno się nie sypie ale do pancerności to jej duuuuuuuużo brakuje.

po co większa przekładnia z mechanizmem różnicowym jak ta z Ursusa jest niezniszczalna mam 904 z 1984roku i poza uszczelniaczami wszystko pamięta fabrykę w Warszawie ciągnik kupiony z pgru także lekko nie miał ostatnie 10lat przy turze fendt o którym piszesz też jest niezniszczalny ale poszli po rozum do głowy i od mniej więcej 2010 zaczęli je odchudzać co by nie były zbyt żywotne

Różnica jest tak mała że nie powinno się dziać coś bardzo złego. Nie dziwię się że nawet tego nie zauważyłeś na polu. Sprubuj np. na szosie na niskim biegu jechać na wprost na włączonym napędzie,po chwili wyłącz, jeśli szarpnie ciągnikiem to napęd się nie zgrywa,jeśli nic takiego nie występuje to wszystko będzie ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v