Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

D-83 z nominalnymi burtami na kołach 9.00R20 (czyli fabryczna) waży równe 3800 kg. Jakoś nie wierzę, że nadstawki ważą 700 kg :D

Ceny w ogłoszeniach są z kosmosu, ale ta przyczepa nie jest warta więcej niż 4 tys. - jak ktoś ma więcej do wydania, to lepiej kupić zachodnią na kołach 22,5. Będzie dużo solidniejsza, stabilniejsza (D-83 to porażka, bo ma bardzo wąsko resory i jest cholernie wywrotna) i będzie się lżej toczyć i lepiej prowadzić, a opony na 22,5" będą zawsze dostępne za grosze te, które się już nie nadają na drogi, a jeszcze polatają parę lat w rolnictwie. A kup teraz opony na 20", to wyjdzie drożej niż 22,5, bo już ich praktycznie nie ma na rynku.

  • Like 1
11 godzin temu, timo napisał:

.... jak ktoś ma więcej do wydania, to lepiej kupić zachodnią na kołach 22,5. Będzie dużo solidniejsza, stabilniejsza (D-83 to porażka, bo ma bardzo wąsko resory i jest cholernie wywrotna) i będzie się lżej toczyć i lepiej prowadzić, a opony na 22,5" będą zawsze dostępne za grosze te, które się już nie nadają na drogi, a jeszcze polatają parę lat w rolnictwie. A kup teraz opony na 20", to wyjdzie drożej niż 22,5, bo już ich praktycznie nie ma na rynku.

na te osie założy tirowskie to raz, 900 leży w cholerę ze starów i jelczy, do 5-6tysia warty zakup jak cała zabudowa i zboże da radę wozić.
Zachodnia? bez 15 tysia nie ma co szukać takiej na której da się 10 ton wieźć, tu gdzie mieszkam czyli warmińsko mazurskie przyczep nie ma a jak jest to zaraz schodzi, na południu jest inaczej tylko transport w moje strony to ze 2-3 tysia wyjdzie minimum.

13 godzin temu, damianos95 napisał:

Za 4tys to 2 lata temu gosciu na wiosce lupil d47 z dziurami alr z papierami

2-3 lata wstecz takie 83 właśnie można było kupić za 3-5tys. teraz wszyscy powariowali z cenami sztywnych, bo cena wywrotek już dawno była kosmiczna

 

z oponą jeszcze nie ma problemu, ale czy warto jak całe koło z naczepy można kupić, a rozstaw w tym przypadku nawet powinien pasować

 

do bel słabo się to nadaje, twardy i wąsko rozstawiony resor przez co przyczepa bez pełnego obciążenia buja się na każdym dołku no i sam bliźniak na mokrą łąkę to tragedia

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v