Skocz do zawartości

Ford 6640 & UNHZ 750



Ciągle tylko lokomotywa i lokomotywa.. Nie było kiedy się pochwalić jeszcze jednym nowym nabytkiem😆😆 Wiem wiem ciekawe zdjęcie, ale jutro postaram się wrzucić coś z lepszego ujęcia 😊

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Po prawej stronie pedały odpowiadają za składanie i rozkładanie łyżki (chwytaka), dźwignię między nogami to obrót, ramię i łapy podporowe. Z lewej jeszcze przy siedzeniu masz dźwignię do czyszczenia filtrów (do obrotu). Na razie tak ogólnie mowie, ale zabieram się do nagrania filmu z opisu i przedstawienia UNHZ'a. Reaktywacja kanału 😆 Dla bliżej wtajemniczonych będzie link przedpremierowy na priv😀😀 Tak samo z Forszajem postaram się coś nagrać na dniach ☺ timo napisał: Nigdy nie miałem okazji tym pracować, ale od zawsze wydawało mi się, że to bez porównania lepsza konstrukcja od cyklopa. Dużo mocniejsza i bardziej przemyślana. Bardziej przemyślana, mocniejsza (zmoźniejsza) a i komfort bez porównania. Może nie ma super wygłuszenia ale.wygodna dosyć duża kabina, naprawdę duży udźwig,dwie pompy, przyjemny w obsłudze, 4 stopy podporowe i np bajer jakim jest "webasto" fabryczne. Niby niewiele a jak wiele zmienia. Ubolewam ze u mnie tego nie ma, ale u mnie w zimie raczej nie będzie się przemęczał😆

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v