Skocz do zawartości

Dźwigienka od załączania wom



Witam. Wpadł mi ten frez od załączania wom w zetorze 8045. Rozumiem że wyciągnąć go jedynie można przez rozkręcenie pokrywy, tej z wajchami od biegów. Czy na coś muszę uwazac odkręcając? Czy w ogóle to że wpadł to tak powinno się stać? Dodam że wom pod obciążeniem przestał działać i się zabralem za zajrzenie do tego

Rekomendowane komentarze

Czy w ogóle tak powinno się stać że ta dźwigienka wpadła do środka? Czy przyczyną nie działającego wom może być to że po pociągnięciu za rączkę przy kierownicy, cały ten mechanizm opierał się później o łeb wystającej z kropusu śruby i nie mogło pójść ten kawałek dalej? Czy można przestawić to na frezie tak aby zakres ruchu był większy? Dodam że hamulec wom, napęd i półbiegi działają bez zarzutu

Dokładnie jak bizon pisze. Nie ma tam czujnika. dźwigienka wcześniej po pociągnięciu dźwigni przy kierownicy opierała się o rurkę która idzie na kosz sprzęgłowy. Stąd mój pomysł żeby teraz może cofnąć ją na frezie o 2 ząbki i może pójdzie o tyle dalej. Dodam że zauważyłem że tam już ktoś grzebal, bo silikonu wszędzie nawalne..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v