Skocz do zawartości

przekładnia redukcyjna silnika jazdy.



któryś raz zebatki. koniec. robimy swapa.

Rekomendowane komentarze

tak. hydrostat i dwa biegi. to było oryginalnie. widać że słabo zrobione. kilka razy już wymienialiśmy różne tryby. ostatnio pod koniec lutego. teraz wstawiamy skrzynie z koparki o&k mh4. przeżyje ładowarkę.


wyleciały zęby na pierwszym od lewej i środkowy też dostal po dupie


a i tak robimy wszystko na drugim biegu żeby mniej siły miała. ale hydraulika zdrowa jak dzwon. raz kiedyś nawet półoś ukreciła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v