585xl
Gość Opublikowano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) Czyli cztery biegi główne, dwa zakresy polowe/szosowe i wsteczny i plus żółw zająć przy kierownicy ? Przy zmianie biegów zgrzytanie czasami czy lekko wszystko wchodzi? Edytowane 23 Kwietnia 2020 przez Rolnik_z_Podkarpacia Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/777170-585xl/#findComment-2689525
rafal3939 257 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Dokładnie taki układ biegów. nicnie zgrzyta jak na razie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/777170-585xl/#findComment-2689621
TylkoOkragly 260 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Czyli skrzynia to samo co w Ursusie? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/777170-585xl/#findComment-2689643
jaco512 1381 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Ilość biegów ta sama, ale tu jest synchronizacja Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/777170-585xl/#findComment-2689654
rafal3939 257 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Większośc starszych z 80 lat ma podobny układ biegów, john deere tez ma tak samo w okrągłej kabinie z biegami po prawej stronie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/777170-585xl/#findComment-2689656
hubertb 4009 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 41 minut temu, jaco512 napisał: Ilość biegów ta sama, ale tu jest synchronizacja W 18 weehls trucks brak synchronizacji nie przeszkadza szoferom a robią miliony km. Ba nawet się chwalą tym brakiem synchronizacji Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/777170-585xl/#findComment-2689672
rafal3939 257 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 A nasze Stare Jelcze czy Stary też nie miały synchronizacji tylko sprzęgło dwustopniowe i tak się kiedyś jeżdziło Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/777170-585xl/#findComment-2689696
hubertb 4009 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Nie dwustopniowe sprzęgło tylko zmiana wymagała podwójnego wysprzęglenia, najczęściej doświadczeni szoferzy sprzęgła jednak nie używali w ogóle. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/777170-585xl/#findComment-2689698
rafal3939 257 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 (edytowane) Źle napisałem, chodziło o podwójne wysprzęglanie. Nowymi autami też da się dzisiaj jechać bez użycia sprzęgła, kwestia wyczucia Edytowane 23 Kwietnia 2020 przez rafal3939 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/777170-585xl/#findComment-2689700
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2020 A ten żółw zająć przy kierownicy ma działać w taki sam sposób jak w ciężkiej serii Ursusa ?? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/777170-585xl/#findComment-2689702
hubertb 4009 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 54 minuty temu, rafal3939 napisał: Źle napisałem, chodziło o podwójne wysprzęglanie. Nowymi autami też da się dzisiaj jechać bez użycia sprzęgła, kwestia wyczucia Nie polecam ze względu na synchronizatory. Musiał by się ktoś mocniejszy wypowiedzieć ale tam jest chyba torque amplifier (wzmacniacz momentu) więc działanie jest podobne. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/777170-585xl/#findComment-2689716
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się