Skocz do zawartości

Zwolnica C-330M


MrCiapek330

Dziś pojawił się wyciek ze zwolnicy. Pytanie - jak wyciągnąć ten wał koła, żeby wymienić simmering? Da radę to zrobić bez ściągania całej zwolnicy?


Rekomendowane komentarze

To trzymało się na nakręcę więc powinlo wyjść przydało by się nowa nakrętke założyć a nawet skatrowac stara wtedy przy szedziesiatce odkręciła się kiedyś i tata koło zgubił na dodatek z górki jechał teraz po dwie nakrętki i w 2 miejscach przy łapane spawarka lekko

Odnośnik do komentarza

Przecież w M-ce powinny być 2 nakrętki 

W 60 w starszych wersjach było normą odkręcanie się tej nakrętki ale w ostatnich wypustach przedłużyli wał i zakładali po 2 nakrętki dlatego jest większy dekiel ochronny

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Massey38 napisał:

Katalog części do ręki i wszystko jak na tacy 😉👍

Nie podpieraj sie az tak katalogami bo różnie bywa w zależności od wersji 

powiedz mi jak w 30 szczęki ida dluga z przodu czy z tylu dwa katalogi różnie podają 

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, dzikiWschód napisał:

coś suche te tryby, nie powinien tam być olej

jak jest olej to cieknie jak go nie ma to nie ma problemu proste ☺️

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, dzikiWschód napisał:

coś suche te tryby, nie powinien tam być olej

Jakby nie było oleju, to bym nie rozbierał z powodu wycieku raczej...

Po prostu był spuszczony, potem była zdjęta pokrywa i jeszcze trochę postało zanim zrobiłem zdjęcie, więc może dlatego koła wyglądają na suche.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v