Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

ASZv3-Niechcę być nie miły ,ale weź ogarnij trochę to co się dzieje na sklepie bo nie dość że czekam ponad 3 tygodnie to jeszcze nie mogę otrzymać żadnej informacji kiedy to otrzymam (nasiona traw) i ja rozumiem sytuacje z tym wirusem ale to można uprzedzać o (takich) opóźnieniach przy składaniu zamówienia, sorry,że piszę tu ale to trochę za dużo.

10 minut temu, arku3060 napisał:

ASZv3-Niechcę być nie miły ,ale weź ogarnij trochę to co się dzieje na sklepie bo nie dość że czekam ponad 3 tygodnie to jeszcze nie mogę otrzymać żadnej informacji kiedy to otrzymam (nasiona traw) i ja rozumiem sytuacje z tym wirusem ale to można uprzedzać o (takich) opóźnieniach przy składaniu zamówienia, sorry,że piszę tu ale to trochę za dużo.

Napisz proszę na armand888@wp.pl to od razu spojrzę o co chodzi, jeśli coś z DSV czego nie było jeszcze to właśnie mam info, że będzie w piątek u nas.

To Ty jesteś tym człowiekiem krzyczącym przez telefon do kobiety różne bluzgi, w tym gdy próbowała Ci coś wytłumaczyć... cytuję "zamknij pizdę"? Gratuluję kultury!

O co chodzi z tym piątkiem?

I takie pytanie zupełnie z ciekawości... po co Ci ta folia na koniec marca?

Dostałeś cenę przedpłatową, ba nawet cenę "przedpodwyżkową" gdzie była już podwyżka. Nie cofnąłem zamówienia. Może dziewczyna popełniła błąd nie informując, że nie dojdzie na drugi dzień... może. Folia wjechała jakoś chyba w piątek czy w poniedziałek i normalnie byś ją dostał przecież. Nie rozumiem problemu... i robienia takiej patoafery... Mamy 14 dni na zwrot ale zrobię Ci go w wolnej chwili.

 

Bywa niestety sporo takich sytuacji, jeszcze rozumiem do faceta czy wręcz do mnie jakbym coś odwalił komuś na złość czy oszukał ale do dziewczyny, która po prostu zbiera zamówienia tak się zachowywać to masakra. Zwłaszcza jak nic się nie dzieje złego, po prostu lekka obsuwa towaru potrzebnego dosłownie za 1,5 mca (no chyba, że do handlu...), więc w ogóle bez spiny temat u normalnego człowieka... Nie wiem co mają na celu takie popisy... aczkolwiek kilka razy słyszałem jak cała "rodzinka" jeszcze podpuszczała kogoś. Niestety w naszym kraju jest sporo totalnej patologii, której poprzewracało się w głowie i nie liczy się z nikim, a jak to się mówi siedzi w pierwszym rzędzie w kościele...

Ogólnie nie jest tak, że jakieś np mniejsze zamówienia zostawiamy na później ale czasem w takim szczycie sezonu jest sporo osób, którym np pilne są teraz nasiona zbóż jarych czy mieszanki traw stąd np Jej zapytanie nt czasu dostawy folii kiszonkarskiej mogło być nie ogarnięte na szybko. Może rozmawiała przez drugi telefon stąd nie odebrała. Nie wiem. Wiem, że na pewno nie odzywała się w taki sposób jak i nikt tu nie chciał nikogo oszukać tylko było normalne zamówienie. Proste i niepotrzebujące emocji. Polecam więcej spokoju i rozsądku. Pozdrawiam.

PS Folie zostały wyłączone w detalu na e-sklepie, bo poszły konkretne podwyżki. Właśnie aktualizuję temat. Jeśli ktoś zamawia paletę, dostaje potwierdzenie w postaci proformy i nie ma informacji, że czegoś nie będzie tzn że to będzie. Jak widzę po prostu się "wystraszyłeś" że czegoś nie ma i zamiast zapytać po prostu to rozkręciłeś patoaferę. Na prawdę polecam spokój i rozsądek ;)

57 minut temu, robi57362 napisał:

czy ludzie naprawde nie potrafią normalnie rozmawiać? słyszę takie historię i myślę jakim imbecylem trzeba byc żeby osobę której nie znamy przez telefon obrażać? co lepsze nic na tym nie zyskując a wręcz odwrotnie

Ty  pewnie jesteś  takim samym jak Ja  ale ja chcę zwrot moich pieniędzy  a TY co chcesz?

 

24 minuty temu, ASZv3 napisał:

Ogólnie nie jest tak, że jakieś np mniejsze zamówienia zostawiamy na później ale czasem w takim szczycie sezonu jest sporo osób, którym np pilne są teraz nasiona zbóż jarych czy mieszanki traw stąd np Jej zapytanie nt czasu dostawy folii kiszonkarskiej mogło być nie ogarnięte na szybko. Może rozmawiała przez drugi telefon stąd nie odebrała. Nie wiem. Wiem, że na pewno nie odzywała się w taki sposób jak i nikt tu nie chciał nikogo oszukać tylko było normalne zamówienie. Proste i niepotrzebujące emocji. Polecam więcej spokoju i rozsądku. Pozdrawiam.

PS Folie zostały wyłączone w detalu na e-sklepie, bo poszły konkretne podwyżki. Właśnie aktualizuję temat. Jeśli ktoś zamawia paletę, dostaje potwierdzenie w postaci proformy i nie ma informacji, że czegoś nie będzie tzn że to będzie. Jak widzę po prostu się "wystraszyłeś" że czegoś nie ma i zamiast zapytać po prostu to rozkręciłeś patoaferę. Na prawdę polecam spokój i rozsądek ;)

Facet co sciemniasz , znam firme center plast szybciej niż Ty i już mam folię na pdwórku 

Edytowane przez irlej
ASZv3 napisał:

Niestety w naszym kraju jest sporo totalnej patologii, której poprzewracało się w głowie i nie liczy się z nikim, a jak to się mówi siedzi w pierwszym rzędzie w kościele.

Tym zdaniem to trafiłeś w samo sedno, tacy to najbardziej fałszywi i bez jakiejkolwiek cząstki honoru i sumienia, a o kulturze już nie wspominając (u siebie na wiosce mam pełno takich i bardzo się cieszę że mieszkam na kolonii). A co do zamówienia to miałem taką sytuację że zamówiłem u Ciebie towar, zapłaciłem i nie dostałem żadnego potwierdzenia po wpłacie że zamówienie przyjęte do realizacji czy coś w tym stylu. Poczekałem kilka dni napisałem grzecznie maila o sprawdzenie stanu zamówienia, na drugi dzień rano dostałem wiadomość że już wysłane. Zamówienie przyszło tego samego dnia. Po rozpakowaniu okazało się że worki z qq są porwane, na początku się wkur..łem bo pierwsze zamówienie i takie "kwiatki" wychodzą i przyznam szczerze że miałem Ci to tutaj zgłosić ale później pomyślałem że po co ja Ci będę głowę zawracał jakimiś porwanymi workami?! Pokleiłem pokleiłem i czekają na siew. A więc chyba można podejść do sprawy z jakimś dystansem, cierpliwością i kulturą.

  • Like 1

Ogólnie to jest tak, że jak zauważyłem 90% jakichś problemów (niech będzie - naszych błędów nawet) jest od razu mega roztrząsanych przez jak do tej pory kilka osób praktycznie ale nikt później nie powie, że jednak dostał za to rabat czy gratis, że zamówił w sumie 5 razy i ten raz był tylko nie do końca w pełni OK xD To jest takie robienie afery o nic. Natomiast tutaj nie chcę już nazywać człowieka dosadnie ale po prostu jak widać warto by było skonsultować się z lekarzem... ;)

A przy okazji co do paczek to jak wewnątrz coś zniszczone i taśma firmowa to trzeba zgłosić i ogarniamy w swoim zakresie. Jak od zewnątrz albo oklejone taśmą np DPD to trzeba spisać protokół z kurierem, bo inaczej nie mamy opcji działania.

Też mam takie różne sytuacje i jakoś polubownie to się załatwia. W tym roku np mieliśmy dwa wypadki tirów z towarem...

21 minut temu, Bartek933 napisał:

@irlej weź jak człowiek zadzwoń jutro i się dogadaj albo napisz raz bez tworzenia dramatycznych historii. I nie cytuj poprzednich postów

@ASZv3 V4 ma być usunięte

Gość z kosmosu, nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Dostaje zwrot kasy i po problemie... ale sam widzisz co za...

v4, zapomniałem, jest na drugiej przeglądarce. Za chwilę zerknę czy tam nie ma jakichś wiadomości, ogarnę i usuwam. Tak jak pisałem, chciałem tylko wtedy wyjaśnić pewne kwestie i to nawet nie tyle z Tobą co z kimś innym jakieś nieprawdziwe rzeczy sprzed lat :)

26 minut temu, irlej napisał:

Poproszę ,o moje pieniądze niezwłocznie  Dokładnie  przecież wiesz że drogą internetową  będę walczył pół roku I niemów mi że ja tu chce błyszceć 

ale mam wyjście stracic 10 % i odzyskać je szybciej

Przecież napisałem z tym zwrotem, jakie pół roku xD jakie 10% xD chłopie bo nie zasnę xD;)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v